ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51383
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۰۷
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدا آبروی محله در شهر آیسک برگزار شد

یادواره شهدا آبروی محله در شهر آیسک برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین عرب امام جمعه آیسک در این یادواره  با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز جامعه ما مدیون رشادت ها و خون شهداست، اظهارکرد: بر همه ی ما لازم است تا در زندگی شهدا و وصایای آن ها تدبیر کنیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین عرب امام جمعه آیسک در این یادواره  با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز جامعه ما مدیون رشادت ها و خون شهداست، اظهارکرد: بر همه ی ما لازم است تا در زندگی شهدا و وصایای آن ها تدبیر کنیم و لحظه ای در این امر مهم غفلت نکنیم.

سردار «هادی نعمتی» فرمانده سابق گردان الحدید لشکر 21 امام رضا (ع) در دوران حماسه دفاع مقدس نیز با بیان خاطراتی از رشادت های رزمندگان و شهدا به خصوص بسیجیان گردان الحدید و شهیدان رحیمی، انصاری و نقیبی گفت: امروز در دنیا وقتی اسم جنگ برده می شود لرزه بر اندام ها می افتد اما رزمندگان ما لحظات حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را بهترین ساعات عمرشان می دانند.

وی با اشاره ای به واقعه عاشورا گفت: شهید بزرگوار محمدرضا علمدار از جمله رزمندگانی بود که از همان ابتدای کار به ندای امام خویش لبیک گفت و وارد میدان جانفشانی شد.

وی افزود: یک زمان هست شما دشمنی ضعیفی دارید و مبارزه با او خیلی سخت نیست اما رزمندگان بسیجی ما در طول دفاع مقدس با تمام دنیا مبارزه می کردند.

سردار همتی تصریح کرد: کسی به شهدای ما قول مقام، پست و مال نداد.

وی بیان کرد: شهدای ما نه برای منفعت شخصی و نه برای منفعت شهر و محله و کشور خود به پا خواستند بلکه ایثار و جانفشانی آن ها به دستور ولی فقیه زمان برای منفعت اسلام و کل مسلمین بود.

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا عزیز شدند چون بر نفس خود غلبه کردند، گفت: آنچه که در زندگی شهدا شاخص است این است که آن ها به دستور خدای متعال و فقط برای رضای او به پا خواستند و زندگی ائمه اطهار را سرلوحه کار خویش قرار دادند.

وی افزود: جنگ و دفاع یک جسم دارد و یک روح. روح دفاع ما همان روح شهداست که در راه دفاع از وطن و برای رضای او آسمانی شد و راز و رمز مقدس شدن دفاع ما همین است .

سردار نعمتی با اشاره به این جمله مقام معظم رهبری که« با این ستاره ها می شود راه را پیدا کرد»؛ افزود: شهدای مدافع حرم بواسطه ی همین ستارگان جاودان راه سعادت و خوشبختی را یافته اند.

وی بر گرامیداشت یاد وخاطره شهدا وانتقال پیام انان به نسل های آینده تاکید کرد واظهار داشت: آزادی فاو و موفقیت رزمندگان در عملیات های کربلای ۵ والفجر ۸مدیون شهد ای لشکر ۲۱امام رضا ع و بچه های خراسان بود.

به گفته وی آنچه جنگ ۸ساله ما در دفاع از میهن را دفاع مقدس کرد،«ایثار وشهادت و رشادت » فرزندان این ملت بود.

وی از نقش مادران و همسران شهدا در تقویت روحیه شهادت طلبی تجلیل کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.