ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51391
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۲۲
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم شیرخوارگان حسینی و تعویض پرچم حرم حضرت معصومه(س)

مراسم شیرخوارگان حسینی و تعویض پرچم حرم حضرت معصومه(س)

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور، مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ضمن اعلام برنامه‌های دهه اول محرم گفت: روز سی‌ام شهریور مصادف با اولین شب ماه محرم از ساعت 18 مراسم تعویض پرچم حرم حضرت معصومه(س) را با حضور  تولیت و خادمان آن حرم مطهره و نیز با […]

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور، مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ضمن اعلام برنامه‌های دهه اول محرم گفت: روز سی‌ام شهریور مصادف با اولین شب ماه محرم از ساعت 18 مراسم تعویض پرچم حرم حضرت معصومه(س) را با حضور  تولیت و خادمان آن حرم مطهره و نیز با حضور مسئولان استانی خواهیم داشت و هدفمان اعلام آغاز عزای حسینی است.

وی درباره برنامه شیرخوارگان حسینی در حرم حضرت معصومه(س) گفت: در اولین جمعه محرم که امسال مصادف با اولین روز آن است، مراسم شیرخوارگان حسینی را در شبستان امام خمینی(ره) و با سخنرانی حجت‌الاسلام ثباتی و مداحی حاج حسن شال‌بافان برگزار می‌شود.

بهشتی‌پور در تشریح برنامه‌های دهه اول ماه محرم آستان حضرت معصومه(س) گفت: در دهه اول محرم بعد از نماز صبح سخنرانی و زیارت عاشورا در صحن حرم برگزار می‌شود. سپس از ساعت 10:30 حجج اسلام خوانساری در 5 روز اول و شفیعی در 5 روز دوم به سخنرانی می‌پردازند. پس از سخنرانی این مراسم با مداحی علیرضا زنگی و حاج حسین حیدرزاده ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در وقت عصر از ساعت 16:30 نیز قرائت زیارت ناحیه و سخنرانی حجت‌الاسلام زهیری و مداحی شال‌بافان در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. همچنین در شب‌های دهه اول محرم بعد از نماز مغرب و عشا حجج اسلام ماندگاری و میرباقری به سخنرانی می‌پردازند سپس این مراسم با مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد ادامه خواهد یافت. در روز عاشورا نیز برنامه‌ها به همین صورت خواهد بود به علاوه اینکه به رسم هر ساله هیئات مختلف مذهبی در حرم حضرت معصومه(س) تجمع می‌کنند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.