ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51407
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۴۹
  • 226 بازدید
  • ارسال توسط :
15 پروژه یادمان شهدای گمنام در اردبیل احداث می‌شود

15 پروژه یادمان شهدای گمنام در اردبیل احداث می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی واحد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در آستانه  هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل به عنوان دبیر هفته دفاع مقدس است که بیش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی واحد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در آستانه  هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل به عنوان دبیر هفته دفاع مقدس است که بیش از  150 برنامه از جمله افتتاح و بهره‌برداری گلزار شهدای علی‌آباد، رژه نیروهای مسلح در میدان مصلی و همایش شیرخوارگان حسینی برگزار می‌شود.

وی افزود:  افتتاح نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان، پخش برنامه گئجه‌لر در طول هفته دفاع مقدس از محل باغ موزه، خاطره‌گویی و برگزاری همایش بصیرت و  تجلیل از سربازان نمونه در اردبیل از جمله برنامه‌های پبش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همایش همراهان حماسه جاوید در حسینیه نمایشگاه دفاع مقدس و همایش نهضت  "ما زنده‌ایم" نیز در این نمایشگاه برگزار می‌شود و با توجه به اینکه کتاب زندگی‌نامه شهید مدافع حرم  هاشم دهقانی‌نیا در اردبیل رونمایی شده در برنامه‌های دفاع مقدس امسال نیز کتاب از  حجله تا حرم زندگی‌نامه شهید مدافع حرم علی آقایی نیز رونمایی می‌شود.

واحد تصریح کرد: دو یادمان شهدای مدافع حرم گمنام نیز در شهر هشجین و نیر نیز احداث می‌شود و در حوزه احداث یادمان شهدای گمنام نیز در استان اردبیل 70 شهید گمنام داریم که در 30 نقطه استان خاکسپاری شده‌اند.

وی بیان کرد: 11 یادمان شهدای گمنام تا به امروز در استان اردبیل رونمایی شده و در حال حاضر نیز 15 یادمان شهدای گمنام  در سطح استان اردبیل در حال احداث است که تا پایان سال 97 امیدواریم بتوانیم به اتمام برسانیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: 60 عنوان کتاب در حوزه‌های دفاع مقدس در دو سال گذشته در استان رونمایی شده و در حال حاضر تدوین کتاب نقش استان اردبیل در دفاع مقدس به تفکیک شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

واحد افزود: تدوین دایرةالمعارف دفاع مقدس نیز یکی از ضروریات استان است که 400 مدخل برای این دایرةالمعارف انتخاب شده و این 400 مدخل در تهران به 287 مورد مدخل نهایی شده است که تا پایان امسال تدوین دایرةالمعارف استان به اتمام می‌رسد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.