ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51413
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۱۸
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل دانش آموزان البرز از خانواده شهید مدافع حرم نریمانی در کرج

تجلیل دانش آموزان البرز از خانواده شهید مدافع حرم نریمانی در کرج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش البرز در این آیین نمادین که به مناسبت دهه محرم و هفته دفاع مقدس در دبستان دخترانه سید جمالدین اسدآبادی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج برگزار شد، افزود: همه ما پیش پای پدران و مادران این شهدا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش البرز در این آیین نمادین که به مناسبت دهه محرم و هفته دفاع مقدس در دبستان دخترانه سید جمالدین اسدآبادی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج برگزار شد، افزود: همه ما پیش پای پدران و مادران این شهدا تعظیم می‌کنیم و دست آنها را می‌فشارم و به این خانواده‌های بزرگ که عزت قرین نامشان است، سر ارادت فرو می‌آوریم .
ساکی بیان کرد: خوشا به فرزندان شما خانواده های مدافع حرم که بهشت کمترین پاداش آنهاست.
وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم از جایگاه بالایی در سطح جامعه برخوردار هستند،یادآور شد: زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موجب ترویج روحیه حسینی و مقاومت در جامعه می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: برای رسیدن به قله کمال باید در مسیر شهدای اسلام، انقلاب و مدافعان حرم گام برداشت.
ساکی با بیان اینکه مدافعان حرم، حساسترین دفاع را ازاسلام و انقلاب انجام می دهند، ادامه داد : حساسترین دفاعی که امروز از اسلام و انقلاب انجام می شود، دفاعی است که مدافعان حرم در حساس ترین نقطه جهان و کنار مرزهای رژیم اشغالگر قدس انجام می دهند.
وی گفت: ملت ایران قدردان شهدا هستند ، و به همین منظور یادواره آن ها را هر سال پرشکوه تر از قبل برگزار می کنند.
ساکی ادامه داد: آثار خون شهدا در بیداری مردم مسلمان مصر، سوریه، عراق، بحرین ، یمن ودیگر کشورها مشاهده می شود.
وی افزود: همان طور که خداوند در قرآن فرموده است، شهدا زنده هستند و بعد از شهات هم می توانند در زندگی بشر تاثیرگذار باشند.
در این آیین با اهدا لوح از پدر و مادر شهید مدافع حرم ‘ محمود نریمانی’ تجلیل شد.
در این آیین دانش آموزان با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با امام، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند و سوگند دانش آموزی در ادامه دادن را ه شهدا و تلاش در عرصه تعلیم و تربیت برای آبادانی میهن اسلامی ایران یاد کردند.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.