ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51436
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۴۷
  • 430 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهید مدافع وطن در فاروج تشییع شد

پیکر شهید مدافع وطن در فاروج تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مردم قدرشناس این شهرستان در حالی پیکر این شهید را تشییع کردند که بوی اسپند و اشک های مردم در هم آمیخته بود؛ پدران و مادران شهدای روستاهای مسیر تشییع زودتر از همه کنار جاده رسیده بودند و ساعت ها برای آمدن فرزندشان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مردم قدرشناس این شهرستان در حالی پیکر این شهید را تشییع کردند که بوی اسپند و اشک های مردم در هم آمیخته بود؛ پدران و مادران شهدای روستاهای مسیر تشییع زودتر از همه کنار جاده رسیده بودند و ساعت ها برای آمدن فرزندشان لحظه شماری کردند.
روستائیان قبل از زادگاه شهید هم سنگ تمام گذاشته بودند، انگار محرم زودتر به این روستاها رسیده بود، حال و هوای محرم را می شد از همان ابتدای روستا احساس کرد.
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در این آیین گفت: این شهید مثل همه شهدای نیروی انتظامی برای حفظ ارزش های نظام کوشید و دراین راه به عالی ترین مقام که همان شهادت است رسید.
سردار علیرضا مظاهری با قدردانی از حضور مردم در این آئین افزود: مردم نشان دادند که قدر دان تلاش و حرکت این شهید که داوطلبانه به مرزهای کشور رفته بود هستند.
وی گفت: شهید شجاع در چند نویت داوطلبانه برای مقابله با اشرار به مرزها رفت و این بار به مراد دلش رسید.
وی افزود: ما فرزندان شما همچنان استوار در مسیر حفظ کشور می کوشیم و به این راه افتخار می کنیم .
امام جمعه تیتکانلو هم گفت: حتی اگر فقط به یک سوال آنهم اینکه چرا شهدا رفتند بیندیشیم برای سلامت جامعه و حفظ ارزش ها ی انقلاب کافی است.
حجت الاسلام نادعلی علیزاده اظهار کرد: هرگاه ما غفلت می کنیم حرکت یک شهید، تلنگری می شود برای همه که به این راه بیندیشم و نگذاریم این حرکت ها فراموش شود.
وی گفت: انقلاب با ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران روی پا ایستاده و با وجود مردم غیرتمند و فداکار از هیچ تهدیدی نمی هراسد.
وی افزود: باید قدردان خانواده شهدا با تربیت چنین فرزندانی باشیم که مدافع حرمند یا مدافع حریم ارزش های نظام و انقلاب هستند.
وی گفت: بدون شک اگر از شهیدان قبل از شهادت سوال می‌شد که اگر فرصت دوباره‌ای داشتید چه می‌کردید، می گفتند راه ما جز دفاع از اصول اعتقادی و خدمت به مردم نیست.
وی تاکید کرد: برخی‌ها زمانی که به رفاه می‌رسند خود، خدای خود و خدمت به مردم را فراموش می‌کنند؛ از این رو باید به وظیفه‌ی خود در قبال مردم واقف بوده و راه شهدا را ادامه دهیم؛ چرا که قدرت، ثروت و مواهب دنیوی آنان را حتی لحظه‌ای از هدفشان دور نکرد
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.