ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51451
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
  • 131 بازدید
  • ارسال توسط :
فیلم لحظه هلاکت فیلمبردار داعشی از دوربین خودش

فیلم لحظه هلاکت فیلمبردار داعشی از دوربین خودش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروهک تروریستی داعش برای فعالیت‌های تبلیغی و قدرت‌نمایی خود از صحنه‌های نبرد تصویربرداری می‌کند تا با ساخت کلیپ‌هایی موجب بهبود روحیه نیروهایش شود. این گروهک تروریستی پس از شکست‌های پی‌درپی، به تازگی عملیاتی را […]

فیلم لحظه هلاکت فیلمبردار داعشی از دوربین خودشبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروهک تروریستی داعش برای فعالیت‌های تبلیغی و قدرت‌نمایی خود از صحنه‌های نبرد تصویربرداری می‌کند تا با ساخت کلیپ‌هایی موجب بهبود روحیه نیروهایش شود.

این گروهک تروریستی پس از شکست‌های پی‌درپی، به تازگی عملیاتی را در حمیمه سوریه انجام داده است که باز هم با شکست همراه بود. طی این عملیات نیز تصویربردارهای داعشی از صحنه‌های نبرد فیلم تهیه می‌کردند .

در این میان یکی از فیلمبردارهای داعش که به سبب حمله هوایی هواپیماهای جنگی سوری به شدت وحشت‌زده شده است، هدف بمباران هوایی قرار می‌گیرد که تمام صحنه ها توسط دوربین خود او ضبط شده است.

در ادامه  فیلم لحظه هلاکت فیلمبردار داعشی از دوربین خودش را مشاهده کنید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.