ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51455
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
گیلانیان رتبه پنجم ایثارگری در بین استان‌های کشور را دارا هستند

گیلانیان رتبه پنجم ایثارگری در بین استان‌های کشور را دارا هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدرضا داوطلب صبح امروز در نشست کتابخوان ویژه خانواده‌های شهدا و فرماندهان بسیج استان گیلان اظهار داشت: ماه محرم ماه اشک، آه و عزا برای امام حسین (ع) است. وی با اشاره به اینکه کشور ایران در دوران دفاع مقدس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدرضا داوطلب صبح امروز در نشست کتابخوان ویژه خانواده‌های شهدا و فرماندهان بسیج استان گیلان اظهار داشت: ماه محرم ماه اشک، آه و عزا برای امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران در دوران دفاع مقدس حتی قادر به ساخت یک سیم خاردار نبود بیان داشت: ایران با ایمان رزمندگان خود و رهبری امام راحل در جنگ با تمام ابرقدرت‌ها پیروز شد.

داوطلب با بیان اینکه کشور ایران در دوران دفاع مقدس با 35 کشور به‌صورت مستقیم در جنگ بود خاطرنشان کرد: گیلانیان رتبه پنجم ایثارگری در بین استان‌های کشور را دارند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اعلام اینکه دو استان سوم و چهارم ایثارگری در کشور با کشور عراق هم مرز هستند گفت: این دو استان شهدای زیادی در بمباران‌های هوایی داشتند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان با بصیرت و آمادگی دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند بیان داشت: رزمندگی شهدا و ایثارگران گیلانی باید به گوش همگان برسد و نوشتن کتاب در این زمینه بسیار موثر است.

داوطلب با اعلام اینکه در بنیاد شهید از دو دهه قبل کتابخانه عمومی دارای 8 هزار جلد کتاب ایجاد شده است ابراز داشت: این کتابخانه در ابتدای خیابان پیرسرا رشت با قریب به هزار عضور در حال فعالیت است‌.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه 6 جلد کتاب درباره رشادت‌های شهدا و ایثارگران گیلانی دوران دفاع مقدس در دست چاپ است گفت: کتاب تاثیر زیادی برای جلوگیری از اثرات بد فضای مجازی بر روی جوانان دارد.

داوطلب با اشاره به مراسم رونمایی از کتاب "رقص روی یک پا" در شهرستان لنگرود بیان داشت: هیچ نمایش، همایش و برنامه‌ای اثر یک کتاب را بر جامعه نمی‌گذارد و باید فرهنگ کتابخوانی در جامعه ترویج داده شود.

وی با بیان اینکه فرزندان ایران از لحاظ محاوره و صحبت نسبت به گذشته بسیار باهوش‌تر هستند افزود: لحظه به لحظه دفاع مقدس می‌تواند به‌صورت کتاب عرضه شود و در عرصه ایثار و شهادت باید بسیار قوی‌تر از قبل عمل شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.