ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51457
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
بزرگداشت بانوان شهید دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

بزرگداشت بانوان شهید دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، رضایت علیزاده  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر 23 فروردین ماه 94 در 24 ماده و 19 تبصره توسط مجلس تصویب شد، اظهار داشت: در این قانون دو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، رضایت علیزاده  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر 23 فروردین ماه 94 در 24 ماده و 19 تبصره توسط مجلس تصویب شد، اظهار داشت: در این قانون دو نکته مهم و برجسته شامل الزام اجرای آن توسط مسئولان اجرایی و حمایت قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر توسط قوه قضائیه وجود دارد.

مسئول طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: براساس این قانون چنانچه آمران به معروف و ناهیان از منکر مورد بی‌حرمتی، ضرب و شتم و یا سایر موارد قرار بگیرند همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس و در قالب ایثارگران محسوب می‌شوند.

وی افزود: این حمایت منوط به جذب، گزینش، آموزش، بکارگیری صحیح و اصولی و داشتن کارت شناسایی است.

علیزاده عنوان کرد: ستاد استانی امر به معروف و نهی از منکر در استان‌ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد به ریاست ائمه جمعه و جانشینی استاندار و در شهرستان‌ها نیز با مسئولیت ائمه جمعه و جانشینی فرمانداران فعالیت می‌کنند.

وی گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل شده است و این شورا به نام " یادآوران امر به معروف و نهی از منکر " فعالیت می‌کند.

علیزاده اظهار داشت: این شورا در 70 درصد نهادهای خصوصی و نیمه دولتی شامل تشکل‌های مردم نهاد، اصناف، هیئت‌های مذهبی، بانک‌های خصوصی، اتحادیه‌ها تشکیل شده است.

وی بیان کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح و دستگاه‌های قضایی تشکیل شده است و وظیفه این شورا تذکر لسانی در مورد رعایت معروفات و مقابله با منکرات است.

علیزاده ابراز کرد: 31 شهریور تا 6 مهرماه به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و در این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی سخنرانی، نواخته شدن زنگ امر به معروف در مدارس، برگزاری تریبون آزاد در سطح شهر یاسوج، بزرگداشت شهدای آموزش و پرورش، برگزاری راهپیمایی سراسری، بزرگداشت شهدای حوزه و دانشگاه، برگزاری نشست‌های هم اندیشی و تبلیغی و تقویت سازماندهی یاوران معروف، برگزاری بزرگداشت بانوان شهیده، گردهمایی طلایه داران و اطلاع رسانی و تبیین قانون و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با نقش محوری سازمان‌های بسیج، قضایی و نظامی، برگزاری گردهمایی طلایه داران اصناف، بزرگداشت شهدای اصناف و غبارروبی گلزار شهدا را از جمله برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان عنوان کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.