ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51465
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان برای برنامه ریزی سفر مادران شهدا درهمدان

اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان برای برنامه ریزی سفر مادران شهدا درهمدان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت ظهر چهارشنبه در جلسه مشورتی ایثارگران بابیان اینکه هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران است و باید آنها را دلگرم نگه داریم، گفت: شهدا و ایثارگران و آزادگان برای دفاع از دین و میهن، ایثار کردند. وی از اختصاص […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت ظهر چهارشنبه در جلسه مشورتی ایثارگران بابیان اینکه هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران است و باید آنها را دلگرم نگه داریم، گفت: شهدا و ایثارگران و آزادگان برای دفاع از دین و میهن، ایثار کردند.

وی از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان برای برنامه ریزی سفر مادران شهدا خبر داد و گفت: شأن شهدا و خانواده آنان را همه باید رعایت کنیم هر چند در آن شأن نتوانیم کاری کنیم.

استاندار همدان خطاب به ایثارگران استان همدان با بیان اینکه از این جلسات باید نتیجه بگیریم و برای مسائلی که مطرح شد از همین جلسه پیگیری هایی داشتم، گفت: امیدوارم مشکلات حل شود.

نیکبخت در ادامه با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا، با یاوه گویی و اراجیف، حسادت و بی شرمی خود را نسبت به مردم شریف ایران و حکومت و نظام اسلامی ابراز کرد و خودشان پاسخ او را دادند و ترامپ الان می داند تنهاست و دوستان قبلی را ندارد و می داند که یاوه گویی می کند، گفت: ایران خود را در دفاع مقدس بگونه ای نشان داد که هیچ استکباری جرأت تعرض به ایران را ندارد و این را از خانواده شهدا داریم.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در دنیا تنها هستند و باعث خوشحالی ما است که اینها با ما دشمنی داشته باشند، گفت: هرچه داریم از ایثار خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان است و باید برای رفع مشکلات این قشر تلاش کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه انتظار دارم مشکلات مطرح شده در جلسه توسط معاون بنیاد شهید پیگیری و حل شود، گفت: نباید در استان همدان مشکل لاینحل داشته باشیم و هر موردی که زمینه قانونی و اداری، باید در استان حل شود.

نیکبخت با بیان اینکه وجود مشکلات لاینحل را نمی پذیرم و باید مسائل حل شود، گفت: اگر مشکلی قانونی، عرفی و اداری است باید حل شود.

وی خطاب به ایثارگران با بیان اینکه هیچ خدمتی برای شما منت ندارد به ویژگی های شهید همدانی اشاره کرد و با بیان اینکه منیت، شهید همدانی را نگرفت بلکه منیت در او حل شد و خودش ماند، گفت: ۵۰ میلیون تومان به انجمن ایثارگران استان همدان اختصاص خواهد یافت.

استاندار همدان با بیان اینکه تمام شهدا برای ما عزیز هستند و ارج و منزلت تمام شهدا یکی است، گفت: شهید همدانی به عنوان افتخار استان و الگویی شناخته شده است.

وی یادآور شد: دفتر ایثارگران و بازرسی استانداری همدان باید هر کجا دستگاهی قوانین مرتبط را اجرا نمی کند، احصا و اجرای قانون را پیگیری کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.