ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51493
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
  • 457 بازدید
  • ارسال توسط :
وداع با پیکر شهیدان 2 نسل انقلاب در مشهد

وداع با پیکر شهیدان 2 نسل انقلاب در مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این آیین معنوی با حضور جمعی از خانواده شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس و جوانان علاقه مند به فرهنگ ایثار و شهادت در محل جامعه الحسین(ع) هیات رزمندگان اسلام مشهد برگزار شد.حجت الاسلام ماندگاری در این آیین در سخنانی گفت: همزمانی هفته دفاع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این آیین معنوی با حضور جمعی از خانواده شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس و جوانان علاقه مند به فرهنگ ایثار و شهادت در محل جامعه الحسین(ع) هیات رزمندگان اسلام مشهد برگزار شد.
حجت الاسلام ماندگاری در این آیین در سخنانی گفت: همزمانی هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و آغاز ماه محرم تقارن خوبی است؛ شاید پیامش این باشد که مجلس و عزای امام حسین(ع) هم دانشگاه و هم درمانگاه است.
این کارشناس مذهبی افزود: هم باید معارف دین و راه سعادت و خوشبختی را در این مکتب یاد بگیریم و هم راه حل مشکلات فردی و اجتماعی مان را در مکتب امام حسین (ع) بیاموزیم.
وی از شهدای حاضر در این محفل به عنوان اساتید دانشگاه شهادت یاد کرد و گفت: شهدا به ما آموختند که برای ورود به اردوگاه امام حسین(ع) باید از پدر، مادر، خواهر و زن و فرزند گذشت؛ شهدا مطابق آیه 21 سوره توبه از همه دارایی های خود از جمله اموال و خانواده و در آخر از جان خود گذشتند.
شرکت کنندگان در این آیین پیکر شهیدان دفاع مقدس محمدحسین مهاجر، حسین سلیمانی و قاسم درگاهی و شهید مدافع حرم محمد اسدی را در میان گرفته و گرداگرد آنان به نوحه و عزاداری پرداختند.
پیکر مطهر این شهیدان به همراه شهید دیگر دفاع مقدس محمدعلی قناعتی، که بتازگی در مناطق عملیاتی خیبر تفحص شده اند، روز جمعه در مشهد تشییع می شود.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3221/5132

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.