ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51516
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰:۱۷
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

تاکید دبیرکل جنبش انصارالله یمن بر لزوم رویارویی با هرگونه تجاوز خارجی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بامداد پنجشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی یمن(سبا)، عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت که مداخله خارجی در امور داخلی یمن نقض حاکمیت کشور و توهین به کرامت ملت یمن به شمار می رود.وی تلاش کشورهای متجاوز را برای اعمال قیمومیت بر کشورش محکوم و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بامداد پنجشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی یمن(سبا)، عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت که مداخله خارجی در امور داخلی یمن نقض حاکمیت کشور و توهین به کرامت ملت یمن به شمار می رود.
وی تلاش کشورهای متجاوز را برای اعمال قیمومیت بر کشورش محکوم و بر ایستادگی برابر آن تاکید کرد.
دبیرکل جنبش انصارالله افزود که اگر سلطه خارجی محقق شود، بحران در کشور افزایش می یابد و امنیت فرو می پاشد.
وی گفت که تحرک انقلابی و قدرتمند، توانایی ملت یمن را برای ایستادگی برابر هر گونه چالشی اثبات می کند.
بدرالدین الحوثی بر لزوم رویارویی با هرگونه تجاوز خارجی در زمینه های مختلف تاکید کرد.
وی اوضاع مناطق جنوبی یمن را وخیم توصیف کرد و گفت که در این مناطق هیچ دولتی وجود ندارد، بلکه گروه های مسلحی وجود دارند که در کنار امارات و عربستان و زیر چتر آمریکا فعالیت دارند.
دبیرکل جنبش انصارالله از مردم یمن برای حضور در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد ـ«انقلاب 21 سپتامبر» در صنعا پایتخت دعوت کرد.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی که هیچ دستاوری برای سعودی و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی مردم این کشور شده است.
شبد**1480**1379
مترجم: غلامرضا رفیع** انتشار دهنده: هادی افتخاری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.