ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51607
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۳۳
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
آزادسازی چندین روستا در کرانه چپ الشرقاط در استان صلاح‌الدین

آزادسازی چندین روستا در کرانه چپ الشرقاط در استان صلاح‌الدین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، نیروهای عراقی در ادامه عملیات آزادسازی الحویجه در استان کرکوک و کرانه چپ الشرقاط در استان صلاح‌الدین، روستاهای کاوه، شیراوه، و النوجه در کرانه چپ الشرقاط را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کردند.  نیروهای ارتش، مبارزه با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، نیروهای عراقی در ادامه عملیات آزادسازی الحویجه در استان کرکوک و کرانه چپ الشرقاط در استان صلاح‌الدین، روستاهای کاوه، شیراوه، و النوجه در کرانه چپ الشرقاط را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کردند. 

نیروهای ارتش، مبارزه با تروریسم، پلیس فدرال و نیروهای داوطلب مردمی عراق صبح امروز پنجشنبه از 6 محور، آزادسازی شهرستان الحویجه در جنوب غرب کرکوک و کرانه چپ الشرقاط در شمال استان صلاح‌الدین را آغاز کردند.

شهرستان الحویجه در جنوب غرب استان کرکوک واقع شده و نواحی آن همچنان تحت اشغال تروریست‌های داعشی است.

به گفته احمد الاسدی سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق، آزادسازی الحویجه، زمینه را برای وارد ساختن ضربه سخت به پروژه تروریسم داعشی و خلافت خودخوانده این گروه تروریستی در القائم، راوه، و تمام مناطق عراق فراهم می‌کند.

نیروهای عراقی در حالی عملیات آزادسازی الحویجه و کرانه چپ الشرقاط را آغاز کرده‌اند که عملیات آزادسازی شهرستان "عانه" در استان الانبار همچنان ادامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.