ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51624
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۵۹
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :
۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در تنگستان برگزار می‌شود

۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در تنگستان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ احمد حیدری صبح پنجشنبه در نشست خبری ویژه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حضور جوانان پر شور و انقلابی در صحنه رئوزهای آغازین عمر انقلاب در کنار رهبری پیامبر گونه امام راحل  و حس خداباوری و تکیه بر قدرت ولایت فقیه  […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ احمد حیدری صبح پنجشنبه در نشست خبری ویژه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حضور جوانان پر شور و انقلابی در صحنه رئوزهای آغازین عمر انقلاب در کنار رهبری پیامبر گونه امام راحل  و حس خداباوری و تکیه بر قدرت ولایت فقیه  نظام ما را  در برابر توطئه های شیاطین شرق و غرب بیمه کرد  تا ۸ سال دفاع جانانه ملت ایران  مقدس شمرده شود.

وی افزود: خودباوری که در دوران دفاع مقدس حاصل شد زمینه تمام پیشرفت‌های امروز نظام را به وجود آورد  که به جرات می‌توان گفت هر آنچه حرکت موفقیت آمیز در تمامی علوم چه بحث هسته ای و چه ساخت موشک و هوا فضا کسب شده است همه به برکت دفاع مقدس است.

حیدری گفت: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با شعار من انقلابی‌ام برگزار می‌شود که برگرفته از گفتمان ولایت است و ما برای حرکت انقلابی برنامه‌های متنوعی را در بدنه بسیج در دستور کار داریم که گوشه‌ای از آن در هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن هفته دفاع با دهه اول محرم تمامی برنامه‌های اجرایی این هفته با محوریت و محتوای محرم و عزاداری سالار شهیدان خواهد بود.

فرمانده سپاه تنگستان افزود: شاخص‌ترین برنامه ما رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان در روز ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی است که امسال در خیابان انقلاب و با حضور فرمانده ناو تیپ امیر المومنین ندسا برگزار خواهد شد.

وی با تشریح اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تنگستان گفت: شرکت سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از برترین‌های بسیج در تنگستان، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، برگزاری یادواره های شهدای آبروی محله، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، نشست های روشنگری بسیج از مهمترین برنامه های سپاه تنگستان در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.