ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 51665
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۱۱
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
یک دیوانه دنیا را مات سخنان ابلهانه خود کرده است

یک دیوانه دنیا را مات سخنان ابلهانه خود کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی در دومین اجلاسیه 96 شهید و گردهمایی ایثارگران بهداشت و درمان استان سمنان افزود: سخنرانی رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل غیرحقوقی بود. وی اضافه کرد: سخنان ابلهانه، دروغگویی‌های بزرگ و مطالب غیرحقوقی در بین سران 193 کشور جهان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی در دومین اجلاسیه 96 شهید و گردهمایی ایثارگران بهداشت و درمان استان سمنان افزود: سخنرانی رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل غیرحقوقی بود.

وی اضافه کرد: سخنان ابلهانه، دروغگویی‌های بزرگ و مطالب غیرحقوقی در بین سران 193 کشور جهان و در مقابل انظار چند میلیاردی مردم جهان، نشان داد ترامپ به هیچ یک از قراردادهای بین‌المللی از جمله برجام که توافق بین چند کشور بزرگ دنیاست، پایبند نیست.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: ترامپ رییس جمهور آمریکا، ایران اسلامی را متهم به حمایت از تروریسم کرد، در حالی که همه مردم جهان می‌دانند حمایت از تروریست‌های فعلی یعنی داعش، جبهه‌ النصره و چه جریان‌های نفاق و منافقین در ایران و چه حمایت از دولت تروریست صهیونیست یا حمایت از جنگ‌طلبی برخی کشورهای عربی از سوی آمریکا بوده است.

صفوی با بیان اینکه الحمدالله مسوولین ما آگاه هستند و سخنان و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری تمام نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و خواهد کرد، تاکید کرد: تصورم این است که مردم آمریکا چهار سال ریاست جمهوری ترامپ را تحمل نمی‌کنند و قبل از چهار سال، این آدم دیوانه ممکن است سرنگون شود.

وی همچنین با تجلیل از فداکاری ها و ایثار و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم در سوریه گفت: مکتب حسینی شما ملت شریف و اعتقاد عمیق ملت ایران مدافع حرم حضرت زینب (س) در سوریه است و فرزندان از جان گذشته شما مانند شهید حججی‌ها نیز ادامه دهنده این مکتب حسینی هستند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: رییس جمهور آمریکا که با یاوه گویی‌های خود ایران اسلامی را جنگ طلب و حامی تروریسم در منطقه معرفی می کند، خود حامی اول صهیونیسم و گروه‌های تکفیری و داعش در منطقه است، سازمان های اطلاعاتی آمریکا از دولت تروریست صهیونیست و منافقین و گروهک‌های تروریستی در دنیا حمایت می‌کنند.

سردار صفوی همچنین با تجلیل از 96 شهید بهداشت و درمان و بهداری در استان سمنان گفت: باید برای هر یک از این شهدا و مجموعاً به تعداد 96 کتاب، چاپ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، از استان سمنان در دوران دفاع مقدس یک پزشک، 6 پزشکیار و بهیار، 53 امدادگر، 18 راننده آمبولانس و حمل مجروحان و 18 بهداشت یار و نیروی بهداشت و درمان به مقام شهادت نایل آمدند.

استان سمنان سه هزار شهید و بیشتر از هفت هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.