ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51667
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۱۱
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
385 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان گرگان اجرا می‌شود

385 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان گرگان اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ سیدعلی مهاجر، ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن سی و هفتمین هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس تبلور آموزه های محرم بود. اگر در دفاع مقدس پیروزی به دست آوردیم مطمئنا برگرفته از سیره، راه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ سیدعلی مهاجر، ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن سی و هفتمین هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس تبلور آموزه های محرم بود. اگر در دفاع مقدس پیروزی به دست آوردیم مطمئنا برگرفته از سیره، راه و روش امام حسین (ع) بوده است.

وی با بیان اینکه "من انقلابی‌ام" شعار هفته دفاع مقدس امسال است، گفت: در این هفته اجرای 385 برنامه پیش بینی شده است. از جمله این برنامه ها می توان به رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح و بسیج در مرکز استان اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به برخی از برنامه های شاخص و محوری این هفته که مقارن با دهه اول محرم شده است، ادادمه داد: 11 یادواره شهید و 4 مراسم آبروی محله، 25 نشست و همایش محوری در این هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش "ام‌ وهب‌ها" اظهار داشت: این همایش ویژه بانوان بوده و با حضور مجتهدزاده، ریاست کمیته زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همسر جاویدالاثر احمد متوسلیان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: زنگ مقاومت نیز در روز شنبه در مدارس شهرستان نواخته می‌شود. هم چنین مسابقات ورزشی و قهرمانی نیز برای این هفته پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه 28 گروه برای سرکشی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان تشکیل شده است، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس سرکشی از 310 خانواده معظم شهید و جانبازان بالای 70 درصد در دستور کار قرار دارد. از ابتدای امسال هم تاکنون 190 خانواده شهید و جانبازان به مشهد مقدس اعزام شده‌اند که در ایام باقی مانده سال هم ادامه خواهد داشت.

به گفته مهاجر، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و افتتاح عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، افتتاح 4 پایگاه بسیج علمی برای ارتقاء سطح علمی بسیجیان، برگزاری همایش « لبیک یاحسین» در روز دوم محرم، برگزاری همایش "احلی من العسل" در روز هشتم محرم، مراسم عطرافشانی مزار تا مزار در تپه نورالشهدا و گلزار شهدای امام زاده عبدالله (ع) گرگان از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس امسال است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.