ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51681
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۳۹
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، متن کامل پیام “دکتر شجاعی” به شرح ذیل است: بسم تعالی “فرارسیدن هفته دفاع مقدس كه با یاد و خاطره شهیدان و شاهدان معطر است و با نام باشکوه امام راحل همراه و هم‌نفس می‌باشد، دنیایی از عشق و ایمان […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، متن کامل پیام “دکتر شجاعی” به شرح ذیل است:

بسم تعالی

“فرارسیدن هفته دفاع مقدس كه با یاد و خاطره شهیدان و شاهدان معطر است و با نام باشکوه امام راحل همراه و هم‌نفس می‌باشد، دنیایی از عشق و ایمان و معرفت و ایثار و پاک‌بازی را در جان‌ و دل ما زنده می‌سازد  و حسی زیبا از غرور و افتخار در ما ایجاد می‌نماید. هشت‌ساله دفاع مقدس برای ما كلاس انسان‌سازی به شمار می‌آید كه از گلدسته‌های رفیع مدرسه عشق آن اذان رشادت و رادمردی به جهان طنین‌انداز شد.

  هشت سال دفاع مقدس آزمون سره از ناسره بود و جوهره مردان و جوانان غیور ایران سرافراز چشم‌ها را خیره و اسطوره‌هایی از گذشت و ایثار را به واقعیت كشید و برای عصرها و نسل‌ها به یادگار نهاد.

 دشمنان كه با همه توانشان با انقلاب و آرمان‌های ما درافتادند ملت فداكار ما نیز با بسیج همه آنچه را كه در توان داشت، آموخته‌های مكتب عاشورایی خود را به منصه عمل نهاد و پیروزی نهایی را در آغوش كشید. رجاء واثق داریم كه با عقبه غنی و به یمن خون شهیدان و بركت صالحان و صبوری ایثارگران و جانبازان ورهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم همیشه درصحنه و همراهی ملل ستمدیده و آزاده پرچم اسلام بر بلندای ملل جهان در اهتزاز خواهد بود.

 این‌جانب لازم میدانم این هفته را به همه رادمردان سرافراز و جانبازان و آزادگان معزز و خانواده گران‌قدر شهدا و مردم شهیدپرور تبریك عرض نمایم و با تمامی مردم شریف مهاباد  در این روزهای بزرگ با شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق نماییم و در همراهی با دولت تدبیر و امید با اتكال به خدای منان برای شكوفایی و آبادانی این شهرستان مجدانه‌تر از پیش اقدام و راه پیشرفت و ترقی را هموارسازیم.”

  

شجاعی ـ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.