ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51697
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۵۳
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
لزوم اشاعه فرهنگ تحقق ، پژوهش و پرسشگری/ زمانی برای مهر ورزیدن و مهربان بودن

لزوم اشاعه فرهنگ تحقق ، پژوهش و پرسشگری/ زمانی برای مهر ورزیدن و مهربان بودن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنااز لرستان ؛ در پیام خدا نظر دریکوند آمده است:  بسمه تعالی طلوع خورشید علم و دانش آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور نقطه عطفی از تلاش و مجاهدت علمی و فرهنگی فرهنگیان ،دانش آموزان  و آینده سازان این مرزو بوم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنااز لرستان ؛ در پیام خدا نظر دریکوند آمده است:

 بسمه تعالی

طلوع خورشید علم و دانش آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور نقطه عطفی از تلاش و مجاهدت علمی و فرهنگی فرهنگیان ،دانش آموزان  و آینده سازان این مرزو بوم اسلامی است.

در ماه مهر، مهربانی و نشاط به گلستان مدرسه لبخند می زندو تلاش، ممارست و تفکر دست به دست هم می دهند تا شکوفه علم را بارور کنند  و شاهراهی به دروازه های اندیشه و معرفت  باز کنند.

تقارن بهار تعلیم و تربیت  با  ایام شهادت سیدو سالار شهیدان و هفته دفاع مقدس بیانگر  این پیام است که در مدرسه عشق باید آزادگی و دلدادگی را آموخت  و از سید و سالار شهیدان الگو گرفت که برای نجات بشریت از گرداب جهالت ، گمراهی و تباهی پروانه وار سوخت تا روشنایی و نور را به عالمیان هدیه یاد وباید پاس داشت یاد شهیدانی را که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

بار دیگر مهر فرا رسید؛ زمانی برای مهر ورزیدن و مهربان بودن و  سرآغازی برای لبخندهای شاد و دوستی های پردوام؛ بهار رویش شکوفه های علم و امید در سایه ی بیداری و نگاه به آینه ی روشن فردا.

فرهنگیان شریف  و همکاران صمیمی :

با نگاهی عمیق به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید می کنم ؛بیایید با هم همصدا شویم و با اتحاد و همدلی تلاش کنیم تا دانش آموزانی را تربیت کنیم که خودباور و خداباور باشند . به آنها راستگویی و صداقت را بیاموزیم . مهربانی و لبخند را یادشان دهیم .شاگردان اعتقادات خود افتخار کنند . باید به آینده سازان این مرزو بوم پرافتخار مهربانی ، محبت و عاطفه را یاد داد و دانش آموزانی را پروراند که از شادی دیگران شاد و از ناراجتی و غم دیگران اندوهناک باشند . 

 دانش آموزان عزیز :

توجه داشته باشید که اشاعه فرهنگ تحقق ، پژوهش و پرسشگری ما را به جامعه ای پرسش گر، حق طلب و آینده نگر رهنمون می سازد ؛ از این جهت انتظار دارم  با استقبال از این فرآیند در اشاعه و بسط آن تلاش کنید و باور کنید که تلاش و مجاهدت علمی ، پژوهشی ، فرهنگی ،هنری و ورزشی شماآن چنان تاثیری دارد که می تواند آینده روشنی را برای پیشرفت و توسعه کشور ترسیم کند .

اینجانب در پایان با تقدیر از تلاشهای مجدانه فرهنگیان و دانش آموزان لرستانی و تجلیل از افتخارآفرینی آنان در عرصه های گوناگون و پاسداشت یادو خاطره شهدای سرافراز انقلاب به ویژه 907شهید دانش آموزو 187شهید فرهنگی ، ایام شهادت سیدو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت عرض کرده ، امیدوارم در ماه  مهر و مهربانی و سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری ((سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال )) نامگذاری شده در کنار آموزش علم و دانش ؛مهارتهای زندگی و اجتماعی را به دانش آموزان هدیه کنیم و آینده ای را که لایق قلب های سرشار از مهربانی آنهاست ،  رقم بزنیم .

خدانظر دریکوند

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.