ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51716
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۲۳
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
با 3شهید در خانه حقم را خوردند و  کار را به یک آقازاده دادند

با 3شهید در خانه حقم را خوردند و کار را به یک آقازاده دادند

گروه اجتماعی: نامه‌ای که در ادامه منتشر می‌شود گلایه‌های یک فرزند شهید گه دارای 3 شهید در خانواده هستند است از مسئولین فرودگاه امام خمینی که عیناً منتشر می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، گلایه‌های فرزند شهید که نان‌آور خانواده است در حالی است که برابر ادعای […]

گروه اجتماعی: نامه‌ای که در ادامه منتشر می‌شود گلایه‌های یک فرزند شهید گه دارای 3 شهید در خانواده هستند است از مسئولین فرودگاه امام خمینی که عیناً منتشر می‌شود.

با 3شهید در خانه حقم را خوردند و  کار را به یک آقازاده دادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، گلایه‌های فرزند شهید که نان‌آور خانواده است در حالی است که برابر ادعای ایشان و داشتن شرایط لازم در حق ایشان ظلم شده و قرارداد درنهایت به فردی داده شده که آقازاده است و سال‌هاست که از رانت خود برای عقد قرارداد زیر قیمت با فرودگاه امام خمینی استفاده برده است.

اما متن نامه ارسال‌شده به بولتن نیوز:

 

با سلام‌وصلوات بر محمد وال محمد

رياست محترم بازرسي كل كشور

عرض تسلیت به مناسبت شهادت سالار شهیدان حسین‌ابن‌علی (ع)

این‌جانب سیده فریبا سید موسوی فرزند شهید سید ساجدین رئیس هیات مدیره شرکت کیان پارس نیلی قشم که به‌تازگی در مزایده بسته‌بندی بار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی شرکت کرده‌ام که متأسفانه با رقم ۳۵۰ میلیون تومان و با سابقه ۱۸ ساله مردود اعلام شدم و علت را که جویا شدم فرمودند هم امتیاز نیاوردم و قیمت من نیز بالا بوده و بابی عدالتی کامل بنده را مردود کردند.

به فرموده رهبر معظم انقلاب و اصل ۴۴ قانون اساسی مگر نباید خصوصی‌سازی طبق شایسته‌سالاری انجام شود مگر نفرمودند نگزارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

چرا محلی را که باید هرسال به‌صورت مزایده واگذار شود ۱۰ سال بدون مزایده با قیمت ۲۰ میلیون تومان واگذارشده و الآن هم که مزایده گذاشته‌اند همه بهره بردارها را مردود اعلام کنند تا همان شخص قبلی به‌واسطه آقازاده بودن دوباره با رانت برنده شود چرا محلی که ۴۰۰ میلیون اجاره‌اش هست باید ۲۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شد.

این‌جانب اولین برند بسته‌بندی بار فرودگاهی با ۱۸ سال سابقه را دارا می‌باشم آیا شما باورتان می‌شود از حداقل امتیاز لازم که ۶۵ بود به بنده ۶۴ دادند و صراحتاً اعلام کردند نمی‌توانیم به شما واگذار کنیم و اگر هم امتیاز می‌آوردید به شما واگذار نمی کردیم.

خواهشمندم با توجه به اینکه بنده فرزند شهید و نان بیار خانواده می‌باشم به نحوه برگزاری مزایده و نحوه امتیازدهی معترض و تقاضای رسیدگی دارم.

رهبر عزیزمان لطفاً داشتند به خاطر اینکه ۳ شهید داشتیم به منزل ما تشریف آوردند و سؤال فرمودند شما خواسته‌ای ندارید و ما خدمت ایشان عرض کردیم غیر از سلامتی حضرت‌عالی هیچ درخواستی نداریم این موضوع را بابت این عرض کردم که بدانید من زیاده‌خواه نیستم فقط حق قانونی و شهروندی خودم را می‌خواهم.

خداوند پشت‌وپناه همه خدمت گذاران باشد

من الله توفیق

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.