ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51718
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۲۳
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
مزار شهدای قرچک به مناسبت هفته دفاع مقدس گلباران می شود

مزار شهدای قرچک به مناسبت هفته دفاع مقدس گلباران می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آزمان کادری ظهر پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک در ایام هفته دفاع مقدس برنامه هایی را در نظر دارد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آزمان کادری ظهر پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک در ایام هفته دفاع مقدس برنامه هایی را در نظر دارد که به تشریح این برنامه ها می پردازیم.

کادری افزود: جهت تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا در هفته دفاع مقدس در نظر داریم به همراه مسئولین شهرستان قرچک به دیدار 40 خانواده از شهدای این شهرستان برویم.

وی در ادامه گفت: برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا همکاری و مشارکت در برگزاری یادواره شهدا که توسط ارکان دولتی و پایگاه های بسیج  شهرستان انجام می شود.

رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران قرچک بیان داشت: هم زمان با آغاز سال تحصیلی اعزام پیام اوران ایثار به مدارس و مساجد جهت انجام روایتگری و بیان خاطرات شهدا و معرفی شهدای شهرستان که توسط پنج گروه با مشارکت اداره آموزش و پرورش انجام می شود.

کادری گفت: از مهم ترین اقدامات بنیاد شهید گلباران و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان قرچک است که با حضور مسئولین صورت خواهد پذیرفت.

وی در خصوص تبلیغات محیطی اظهار داشت: نصب بنر، ارسال پیامک و اذین بندی شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می شود.

رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران قرچک در پایان گفت: با توجه به برنامه ریزی هایی که در ستاد دفاع مقدس انجام شده است، همکاری و مشارکت در برنامه های اجرایی شهرستان را خواهیم داشت که همه ادارات همگام با برنامه های اعلام شده ستاد برگزاری  هفته دفاع مقدس باید شرکت کنند و فعالیت چشمگیر داشته باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.