ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 51736
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۵۰
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
باید یزید زمان را شناخت

باید یزید زمان را شناخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، مراسم یادواره شهدای شهرستان ملارد همزمان با ایام شروع ماه محرم با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئولین شهرستان ملارد و خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان شهرستان ملارد در مسجدجامع شهر ملارد برگزار شد. سردار غلامحسین غیب‌پرور در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، مراسم یادواره شهدای شهرستان ملارد همزمان با ایام شروع ماه محرم با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئولین شهرستان ملارد و خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان شهرستان ملارد در مسجدجامع شهر ملارد برگزار شد.

سردار غلامحسین غیب‌پرور در این مراسم با اشاره به لزوم توجه به ویژگی‌های بارز حضرت سیدالشهدا(ع) و توجه به آن‌ها در ایام محرم گفت: یکی از ویژگی‌های بارز و مهم حضرت امام حسین(ع) دشمن شناسی است.

وی با اشاره به لزوم پیروی از این ویژگی در جوامع اسلامی بیان کرد:  اگر یک جامعه دشمن خود را نشناسد حتی اگر مسلمان باشد ضرر خواهد کرد.  خیلی از مسلمانانی که نماز می خوانند ، قرآن تلاوت می کنند و طواف خانه خدا را به جای می آورند مسلمانی‌شان ناقص است  چون دشمن را نمی شناسند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دیگر ویژگی های امام حسین (ع) تصریح کرد: ویژگی بارز دیگر حضرت سیدالشهدا(ع) دشمن ستیزی است . دشمن ستیزی بخش کامل کننده دشمن شناسی است که از نکات بسیار مهم و الزامی در جوامع مسلمان است.

او با اشاره به رشادت های شهید حججی در جبهه های نبرد دفاع از حرم اظهار کرد : قرار نیست از شهید حججی استفاده شعاری کنیم  . شهید حججی و دیگر شهدا مانند این شهید دشمن شناس هایی هستند که مردانه دشمن ستیزی کردند؛ همان کاری که حسین بن علی (ع) در مقابل یزید و یزیدیان انجام داد و این شهدای عزیز در پیروی از ارباب و سالار شهیدان جان خود را فدای اسلام کردند.

غیب‌پرور اظهار کرد: ویژگی بارز حسین بن علی(ع) دشمن شناسی است. اما دشمن شناسی به تنهایی کافی نبود و بخش مهم دیگر دشمن ستیزی است که ایشان آن را در درجه اعلی انجام داد تا جایی که در این راه تمام نزدیکان و یارانش را تقدیم اسلام کرد. اگر مسلمانی هم دشمن شناس شد و هم دشمن ستیز حق اوست که در مرتبه اعلی از ایمان قرار گیرد.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه صهیونیست ها علیه مردم میانمار جنایت می کنند گفت: مردم میانمار هم از امت پیامبر اکرم (ص) هستند . این ها خواهر و برادران ما هستند که به ظلم و جفا مبتلا شدند. در سوریه و عراق هم به همین صورت است . اما درود خدا بر کسانی که هم دشمن ستیزی و هم دشمن شناسی را سرلوحه خود قرار دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل، اذعان کرد: سخنان رییس جمهور دیوانه آمریکا را شنیدید. هر چه می توانست به مردم متدین و مومن ایران و انقلابی که صلای آزادگی را در دنیا بلند کرده‌اند توهین و اهانت کرد.

وی افزود: امروز دست دشمن رو شده است. البته بین این رییس جمهور آمریکا و روسای جمهور دیگر تفاوتی است. آنها زبان دیپلماسی بلد بودند اما این کودن احمق زبان دیپلماسی را هم بلد نیست. تا ببینیم مسئولین نظام جمهوری اسلامی در دهان این دشمن گستاخ می زنند یا خیر.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم پیروی از حضرت امام حسین (ع) در دشمن شناسی و دشمن ستیزی و لزوم مقابله با نفوذی ها اظهار کرد: امروز می بایستی مراقب نفوذی ها باشیم. نفوذی ها نباید در صفوف ما در عرصه‌های سیاسی فرهنگی و اقتصادی نفوذ کنند.  نفوذی ها همان کسانی بودند که اسلام را در سال های متمادین در غربت نگه داشتند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.