ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51749
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

اقتصاد مقاومتی در دوران جنگ تحمیلی بررسی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، نشست فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان قزوین به‌منظور تشریح برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات شهید پرویز سپاه پاسداران برگزار شد.  سرهنگ عباس برزگرابراهیمی جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، نشست فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان قزوین به‌منظور تشریح برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات شهید پرویز سپاه پاسداران برگزار شد.
 سرهنگ عباس برزگرابراهیمی جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در این نشست با بیان اینکه تجاوز عراق به ایران در 31 شهریور ۵۹  از تلخ‌ترین خاطرات کشور بود، اظهار کرد: در طول 200 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک‌میلیون کیلومتر از خاک ایران از دست رفته است.
وی افزود: تاکید بر 3 محور استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به عنوان یک شاخص و اصل مورد توجه جدی بود.
برزگر ابراهیمی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس می‌توان موضوع اقتصاد مقاومتی در دوران جنگ تحمیلی را به طور ویژه مورد بررسی قرار داد، گفت: رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس با توجه به وضعیت اقتصادی توانستند اقتصاد مقاومتی را به صورت عملی عملیاتی کنند که در نتیجه آن به خودکفایی در این عرصه رسیدیم.
این مسئول بیان کرد: 250 عنوان برنامه فرهنگی، بصیرتی، دینی، ورزشی و هنری توسط سپاه پاسداران در سطح قزوین و شهرستان‌های مختلف استان قزوین برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری 53 یادواره شهدا و دیدار با 50 خانواده شهید در این ایام خبر داد و گفت: غبارروبی مزار شهدا، نمایشگاه دفاع مقدس، دیدار با ائمه جمعه و خانواده شهدا، محفل انس با قرآن، پخش فیلم، برپایی ایستگاه صلواتی، ویزیت رایگان بیماران بسیجی، برگزاری جشنواره‌های هنری، اهدای خون، سخنرانی پیش از گخطبه‌های نماز جمعه شهرهای استان و افتتاح چند طرح عمرانی و اقتصادی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.
 باید فرهنگ عاشورایی را در جامعه جاری کرد
سرهنگ مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نیز در این نشست با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال به دلیل تقارن با ماه محرم‌الحرام رویکردی حسینی خواهد داشت، اظهار کرد: باید فرهنگ عاشورایی را در جامعه جاری کرد.
وی افزود:600 برنامه در دفاع مقدس از سوی دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها، مسئولین فرهنگی و نیروهای مسلح در استان برگزار خواهد شد.  
طاهرخانی از آغاز عملیات ساخت عملیات ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در قزوین خبر داد و بیان کرد: «باغ‌موزه» در ۵ هکتار زمین با ۴ هزار زیربنا در جوار ۸ شهید گمنام بوستان باراجین ساخته خواهد شد.  
این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته 30 جلد کتاب با مضامین دفاع مقدس در استان به مرحله چاپ رسید، اعلام کرد: 9 جلدکتاب با مضامین دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.