ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51758
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
  • 348 بازدید
  • ارسال توسط :
راه انداز ی موکب اربعین در راه نجف به همت زرندی ها

راه انداز ی موکب اربعین در راه نجف به همت زرندی ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان زرند با حضوردکترامیری نماینده مردم شهرستان های زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی،حبیب ا…خنجری فرماندار،علی حسن زاده بخشداربخش مرکزی،محمد پورقربان نماینده آستان قدس رضوی ،اعضاءموکب اربعین شهرستان و دهیاران تابعه در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از راه انداز ی موکب اربعین در راه نجف به همت زرندی هاگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان زرند با حضوردکترامیری نماینده مردم شهرستان های زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی،حبیب ا…خنجری فرماندار،علی حسن زاده بخشداربخش مرکزی،محمد پورقربان نماینده آستان قدس رضوی ،اعضاءموکب اربعین شهرستان و دهیاران تابعه در روستای سراپرده ازتوابع دهستان سربنان برگزار شد.
 حبیب ا…خنجری فرماندار زرند  در این همایش ضمن قدردانی از زحمات دهیاران وشوراهای و با اشاره به نقش وجایگاه آنها در روستاها گفت: مردم حق و حقوق را به دست شوراها و دهیاران سپرده اند و آنان نیز باید بر اساس ضوابط وقوانین نهایت سعی و تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به مرم و رشد و توسعه روستاها به کار گیرند.
نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین گفت: پروژه ها وافتتاحیه ها در هفته دولت نشان داد که خدمات خوب وارزنده ای در روستاها شده است این هفته فرصت مناسبی بود تا اقدامات انجام شده در روستاها به عینه دیده شود وما امروز شاهد توفیقات روزافزون و خوبی در زمینه های مختلف اعم از بخش های کشاورزی اقتصادی ،صنعتی، فرهنگی واجتماعی در روستاها هستیم.واین نشان از تلاش دهیاران وهمت شوراهاست.
خنجری تاکید کرد دهیاران با کمک و همکاری شوراها برای پیشرفت وآبادانی روستاها گام بردارند و درکلیه امورات و مسائل ازیکدیگرمشورت بگیرند.
حبیب ا…خنجری همچنین درخصوص برنامه های ماه محرم و مراسمات پیش رو گفت: موکب اربعین شهرستان زرند همانند سال های گذشته در راه نجف به کربلا به زائرین اباعبدالله (ع) خدمات رسانی خواهند کرد.
وی افزود: امیدواریم همه دهیاری ها از خیرینی که در روستاها وجود دارند مبالغی را جمع آوری تا بتوانیم امکانات مورد نیازاین موکب را فراهم نمائیم.
وی درادامه با عنوان اینکه زرند به عنوان شهر مهدویت مطرح شده است، اظهارامیدواری کرد که بتوان ترویج فرهنگ مهدویت را در روستا ها نیز داشته باشیم.
فرماندارزرند بیان داشت: با پیگیری های انجام شده با آستان قدس رضوی درصددهستیم تا یک روز در سال چلوگوشت زرندی در بین زئرین حرم امام رضا(ع) توزیع شود.
در ادامه این همایش حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اینکه روزانه تعدادی از افراد ازوزارت خانه های مختلف برای دستمزد و حقوقشان جلوی مجلس تجمع می کنند، اذعان داشت: با همین روش پرداخت حقوق اگر پیش برویم باید کل درامد کشور را برای پرداخت حقوق بدهیم و این یک زنگ خطر است.
وی بیان کرد: ما باید در شهرستان زرند حقوق کارمندانمان را بروز کنیم تا آنها با دلگرمی بیشتری مشغول کارباشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.