ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51767
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش در کردستان آمادگی کامل برای از حراست مرزهای ‌ایران را دارد

ارتش در کردستان آمادگی کامل برای از حراست مرزهای ‌ایران را دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ کیومرث محمدی پیش‌از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تیپ 128 شهید نصرت‌زاد، تیپ متحرک، هجومی و یکی از یگان‌های مستقر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان سنندج […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ کیومرث محمدی پیش‌از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تیپ 128 شهید نصرت‌زاد، تیپ متحرک، هجومی و یکی از یگان‌های مستقر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان سنندج بوده که آماده هرگونه مأموریتی در مورد حفظ تمامیت ارضی است.

وی گفت: در حال حاضر این آمادگی در تیپ 128 شهید نصرت‌زاد سنندج وجود دارد تا در هر نقطه‌ای از خاک کشورمان که نیاز باشد، سریعاً و با کمترین زمان وارد عمل شویم.

فرمانده تیپ 128 شهید نصرت‌زاد سنندج تصریح کرد: این تیپ آمادگی دارد در طول سال بنا بر مصوبه‌ای که به یگان‌های نیروی زمینی داده می‌شود، یگان‌های خود را مستقر و برای هر زمانی که بخواهند از یگان ما در مأموریت‌های خارج از استان و مرزهای جمهوری اسلامی استفاده کنند آماده حضور هستیم.

وی با اشاره به اینکه تیپ 128 شهید نصرت‌زاد سنندج به‌عنوان تیپ متحرک و هجومی سریعاً بارگیری و حرکت خواهد کرد، و در کمترین زمان هم زمینی حرکت کرده و خودش را به محل مأموریت می‌رساند، گفت: در ایام هفته دفاع مقدس نیز از نظر تجهیزات و نیروی انسانی این آمادگی را داریم که یگان‌های پیاده توان خود را در سطح شهرستان سنندج به نمایش بگذارند.

اجرای مراسم سان و رژه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس

محمدی به اجرای مراسم سان و رژه در اولین روز از هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این تیپ فردا از نظر تجهیزات خودرویی و سلامی آمادگی دارد در شهر سنندج گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به معرض نمایش مردم استان کردستان بگذارد.

وی اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با هدف یادآوری و خاطرات 8 ساله جنگ تحمیلی و جوانانی که در این دوران ایثار و از خودگذشتگی و نهایت تلاش را داشته‌اند انجام خواهد شد تا یاد و خاطره آنها برای نسل جوان گرامی داشته شود.

فرمانده تیپ 128 شهید نصرت‌زاد سنندج گفت: ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس نقش ارزنده، مثبت و 48 هزار شهید و 250 هزار آزاده و جانباز تقدیم انقلاب کرده بیش از 105 عملیات آفندی و پدافندی اعمال کردند که 35 مورد آن مأموریت و عملیات پدافندی و 70 مورد دیگر آن آفندی بوده است.

دشمن در دوران دفاع مقدس نتوانست وجبی از خاک کردستان را به اشغال خود درآورد

وی ادامه داد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به عنوان نیروی نظامی نقش‌آفرینی می‌کند و این رسالت را در دوران طلایی دفاع مقدس به اثبات رسانده‌ایم.

فرمانده تیپ 128 شهید نصرت‌زاد سنندج خاطر نشان کرد: دشمن در دوران دفاع مقدس از سه جبهه شمالغرب، جنوب و جنوب غربی به کشورمان حمله کرد اما ما توانستیم ارتش عراق را زمین‌گیر کنیم اگر چه برخی از شهرهای مرزی استان خوزستان و کرمانشاه را تسخیر و اشغال کرد اما در منطقه شمالغرب کشور و کردستان نتواست شهری را به اشغال خود درآورد.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل نیروی زمینی، دریایی و هوایی است و با توجه به عملیات‌ها و مأموریت‌های مختلف نیروی زمینی در 8 ساله جنگ تحمیلی بیش از 105 عملیات مختلف را انجام داد و باید جوانان در جریان این اقدامات قرار گیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.