ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51785
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
  • 314 بازدید
  • ارسال توسط :
سردار سلیمانی با خانواده شهید «حسین پور» دیدار کرد

سردار سلیمانی با خانواده شهید «حسین پور» دیدار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عصر پنج شنبه پیش از حضور در گلزار شهدای شهر شلمان و ایراد سخنرانی در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مرتضی حسین پور شلمانی، با حضور در منزل این شهید به دیدار خانواده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عصر پنج شنبه پیش از حضور در گلزار شهدای شهر شلمان و ایراد سخنرانی در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مرتضی حسین پور شلمانی، با حضور در منزل این شهید به دیدار خانواده وی رفت.

در این دیدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود، عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و جمعی از مسئولان اجرایی و نظامی حضور داشتند.

مراسم چهلمین روز شهادت مدافع حرم «مرتضی حسین پور» تا دقایقی دیگر در گلزار شهدای شلمان برگزار می‌شود.

قرار است در این مراسم، سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» و حجت‌الاسلام والمسلمین «أکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، به ایراد سخن بپردازند.

گفتنی است، شهید مرتضی حسین پور که به نام جهادی «حسین قمی» شهرت یافته بود؛ ۱۶ مردادماه ۱۳۹۶ در حین عملیات مستشاری در خاک سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.