ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51787
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش فرهنگی،اجتماعی زنان عشایر نوار مرزی برگزار شد

همایش فرهنگی،اجتماعی زنان عشایر نوار مرزی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، شهلا تاجفر ظهر پنجشنبه در این همایش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری دلاوری، استقامت و شجاعت های زنان و مردان در مقابله با جنگ تحمیلی اظهار داشت: مصادف بودن هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم و ایام شهادت سالار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، شهلا تاجفر ظهر پنجشنبه در این همایش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری دلاوری، استقامت و شجاعت های زنان و مردان در مقابله با جنگ تحمیلی اظهار داشت: مصادف بودن هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم و ایام شهادت سالار شهیدان فرصت مناسبی است تا با استفاده از آموزه های اخلاقی و معنوی عاشورا و الگوگیری از سیره اهل بیت (ع) در جهت ارتقاء معنوی و اخلاقی جامعه به ویژه در حوزه بانوان اقدامات موثری انجام دهیم.

ریاست کمیته بانوان کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان آذربایجان غربی، برگزاری ویژه برنامه و همایش زنان عشایر نوار مرزی را در راستای تقدیر از سلحشوری زنان عشایر در دفاع از مرزها و رسالت آنان در تحکیم بنیان خانواده و در راستای برنامه های اجلاسیه زنان کنگره شهداء از موثرترین اقدامات قلمداد کرد.

تاجفر در این ویژه برنامه با اشاره به نقش و جایگاه زنان به ویژه زنان عشایر نوار مرزی در حفظ کیان خانواده و حضور در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی افزود: زنان عشایر نوار مرزی با ایفاء نقش های مختلف در تأمین معیشت خانواده، نه تنها هنر زن ایرانی را به معرض نمایش می گذارند، در حفظ میراث فرهنگی و هنری ناملموس منطقه نیز تلاش می کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی خطاب به زنان عشایر نوار مرزی آنان را هنرمندانی بی بدیل معرفی کرد که پشت به پشت مردان در همه زمینه ها خلاقانه و با ظرافت زنانه کار می کنند. لذا می طلبد مسئولین و مدیران توجه ویژه ای به این قشر مهم و تاثیرگذار داشته باشند.

تاجفر ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی زنان مناطق عشایری و روستایی، به احصاء فعالیت ها و اقدامات اداره کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در حوزه بانوان به ویژه در مناطق روستایی و عشایری از جمله ارتقاء سطح آموزشی و مهارتی، کارآفرینی و توانمندسازی، مستندسازی فعالیت های زنان عشایر و دعوت به جلسات و استفاده از ظرفیت بانوان پرداخت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.