ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51826
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

شهادت طلبی مهمترین عامل کشش جوانان به جبهه دفاع از حریم اهل بیت(ع) است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عصر امروز، 30 شهریور در مراسم چهلمین روز شهادت شهید سربلند مدافع حرم، مرتضی حسین پور که در گلزار شهدای روستای شلمان شهرستان لنگرود برگزار شد، با اشاره به عظمت امام حسین(ع)، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عصر امروز، 30 شهریور در مراسم چهلمین روز شهادت شهید سربلند مدافع حرم، مرتضی حسینپور که در گلزار شهدای روستای شلمان شهرستان لنگرود برگزار شد، با اشاره به عظمت امام حسین(ع)، اظهار کرد: بسیاری از شخصیت های بزرگ جهان اعم از مسیحی و بودایی و نیز برادران اهل تسنن جملات زیبایی در وصف امام حسین(ع) گفته اند که مانند روضه است.

وی با بیان اینکه محبت شهید حسین پور در قلوب مجاهدان منطقه ریشه دوانده است، افزود: این شهید بزرگوار سن کمی داشت اما تاثیرات فراوانی بر جای گذاشت و حماسه آفرینی کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران یکی از ویژگی های بارز شهید حسین پور را قدرت و شجاعت در سختی ها و مدیریت بحران ها دانست و گفت: عموما شخصیت افراد در بحران ها بیشتر نمایان می شود لذا شهید حسین پور هر چه بحران سخت تر می شد، احاطه اش بر آن بحران بیشتر می شد و هجمه و فشار دشمن هیچ تاثیری بر او نداشت. شهید شهر شما مایه افتخار همه ایران است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه شهید حسین پور در شب شهادتش چهار بار مجروح شد اما با مدیریتش جان 100 نفر را نجات داد، خاطرنشان کرد: این تابلوی زیبای معرفی جوان ایرانی است که باید الگو و مایه افتخار همه باشد.

وی با بیان اینکه سه عامل باعث کشش جوانان ایران به عرصه دفاع از حرم شده است، اضافه کرد: شهادت طلبی اولین و مهمترین عامل کشش جوانان به جبهه مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت(ع) است. در واقع جوانان حیات دنیایی را با رضایت الهی معامله می کنند.

فرمانده نیروی قدس در سپاه عامل دوم اشتیاق جوانان در سوریه و عراق را وجوان و انسانیت دانست و گفت: جوانان بصیر، مومن و انقلابی ما وقتی می بینند که مردم مظلوم در شهرهای سوریه و عراق در محاصره انسان های گرگ سیرت هستند، ایثار و از خود گذشتگی نشان می دهند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه جوانان ما با زکاوت و درک درست خویش می دانند که وجود داعش تهدیدی برای خاک کشور و ناموسشان است، تصریح کرد: امروز جوانان فرهنگ ایثار و شهادت را با قلب و جان خود درک کرده اند و شهدای مدافع حرم این فرهنگ را اشاعه و ترویج دادند. همه جوانان ما آماده شهادت و دفاع از حرم هستند.

در حال تکمیل…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.