ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51828
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
تعویض پرچم گنبد حرم امام حسین (ع) به مناسبت ماه محرم

تعویض پرچم گنبد حرم امام حسین (ع) به مناسبت ماه محرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، آستان مقدس امام حسین (علیه السلام) و حضرت عباس (علیه السلام) پنجشنبه (۳۰ شهریور) پس از نماز مغرب و عشاء و در شب اول محرم الحرام  پرچم سرخ بارگاه امام حسین (علیه السلام) و قمر بنی هاشم(ع) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، آستان مقدس امام حسین (علیه السلام) و حضرت عباس (علیه السلام) پنجشنبه (۳۰ شهریور) پس از نماز مغرب و عشاء و در شب اول محرم الحرام  پرچم سرخ بارگاه امام حسین (علیه السلام) و قمر بنی هاشم(ع) را تعویض می کنند.

این دو آستان مقدس برای مراسم تعویض پرچم گنبدهای بارگاه امام حسین (علیه السلام) و حضرت عباس (علیه السلام) آماده می شوند تا به مناسبت ایام محرم الحرام پرچم گنبدهای این دو بارگاه را با پرچم سیاه تعویض کنند تا بیانگر آغاز ماه حزن و اندوه باشد.

مسئولان این دو آستان مقدس تدابیر لازم را برای فراهم کردن گنجایش کافی به منظور حرکت زائران در داخل و خارج حرم و منطقه بین الحرمین اتخاذ می کند.

مراسم تعویض پرچم همه ساله در نخستین شب ماه محرم باحضور مسئولان عراقی و زائران برگزار می شود و این پرچم سیاه به مدت دو ماه بر فراز بارگاه سیدالشهدا (علیه السلام) و قمر بنی هاشم (علیه السلام) به اهتزار درمی آید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.