ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51842
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئول بازجویی از داعشی‌ها در عراق کیست؟ /قاتل آتنا کجا دفن می شود؟/یک حرکت ورزشی شگفت انگیز برای کاهش وزن /عجایب انتخابات در نقاط گوناگون جهان

مسئول بازجویی از داعشی‌ها در عراق کیست؟ /قاتل آتنا کجا دفن می شود؟/یک حرکت ورزشی شگفت انگیز برای کاهش وزن /عجایب انتخابات در نقاط گوناگون جهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید. مسئول بازجویی از داعشی‌ها در عراق کیست؟ +تصاویردر استان «صلاح الدین» کمتر کسی را می توان یافت که شیخ «صباح»، رئیس عشیره سنی «شمر» را با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

دستور زنگنه برای استخدام فوری یک

مسئول بازجویی از داعشی‌ها در عراق کیست؟ +تصاویر
در استان «صلاح الدین» کمتر کسی را می توان یافت که شیخ «صباح»، رئیس عشیره سنی «شمر» را با پیشینه مبارزاتی اش علیه «داعش» و نیروهایی که رهبری می کند، را نشناسد.

مسئول بازجویی از داعشی‌ها در عراق کیست؟ +تصاویر

قاتل آتنا کجا دفن می شود؟
اهالی روستای قره آغاج از پذیرش جنازه قاتل آتنا، امتناع کرده و با مخالفت شدید مانع دفن ایشان درخاک آبا واجدادی خویش شدند.

محل دفن قاتل آتنا

یک حرکت ورزشی شگفت انگیز برای کاهش وزن +عکس
با انجام دادن مرتب این حرکت ورزشی در منزل یا محل کار، می‌توانید علاوه بر افزایش سوخت و ساز کالری‌ها در بدن، با کاهش وزنی عمومی هم مواجه شوید و بتوانید راحت‌تر، از شر چاقی‌های موضعی خلاص شوید.

Related image

با اين راهكارهاي فوق العاده اراده تان را تقويت و انگيزه تان را دو برابر كنيد
در راه رسیدن به موفقیت، یکی از مهم ترین چالش های پیش روی ما، داشتن انگیزه کافی و حفظ آن خواهد بود.

روش هایی برای تقویت انگیزه‌ی درونیِ خودمان!

عجایب انتخابات در نقاط گوناگون جهان + تصاویر
انتخابات رویدادی است که تقریبا در همه کشورهای جهان برگزار می‌شود. البته انتخابات در نقاط گوناگون دنیا با ویژگی‌هایی منحصر به فرد یا اتفاقات حاشیه‌ای عجیبی همراه است.

عجایب انتخابات در نقاط گوناگون جهان

تازه داماد در کرج اعدام شد / راز تازه عروس چه بود؟
تازه داماد که درجنایتی خونین دوستش را به قتل رسانده بود پس از محاکمه و تأیید حکم قصاصش در شعبه 32 دیوانعالی کشور، سحرگاه دیروز در ندامتگاه کرج به دار مجازات آویخته شد.

توصیه های تغذیه ای برای ماه محرم
مهمترین نکته تهیه مواد اولیه مرغوب و تازه و رعایت بهداشت کامل میباشد که در غیر این صورت ممکن است بیماری از طریق غذای تهیه شده به افراد بسیاری سرایت پیدا کند.

چرا اهل سنت دست بسته نماز می خوانند؟
حتما تا به حال شنیده اید و یا دیده اید که طریقه نماز خواندن اهل سنت با مسلمانان تفاوت هایی دارد، که یکی از این تفاوت ها گذاشتن دست راست بر روی دست چپ در نماز است .

۱۰ شغل پردرآمدی که نیاز به مدرک دانشگاهی ندارند
شما هم می‌توانید با مدرک کاردانی، مدارک فنی حرفه‌ای و یا حتی دیپلم شغل‌های پردرامدی داشته باشید.

۱۰ شغل پردرآمدی که نیاز به مدرک دانشگاهی ندارند

چهره منصوریان بعد از اعلام خبر استعفا
تصویری از علیرضا منصوریان پس از پایان بازی با ذوب آهن و اعلام خبر استعفایش را در این تصویر مشاهده می کنید .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.