ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51849
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :

شهرستان “عانه” در غرب استان الانبار آزاد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات نیوز، فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای ارتش و داوطلب عشایری این کشور، شهرستان عانه در غرب استان الانبار را به‌طور کامل از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کردند.  نیروهای عراقی روز سه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات نیوز، فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای ارتش و داوطلب عشایری این کشور، شهرستان عانه در غرب استان الانبار را به‌طور کامل از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

 نیروهای عراقی روز سه شنبه آزادسازی شهرستان عانه در غرب الانبار را از سه محور آغاز کردند و موفق شدند مرکز ناحیه الریحانیه را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کنند.

نیروهای عراقی تاکنون مناطق زیادی را در استان الانبار از لوث داعش پاکسازی کرده‌اند، اما همچنان برخی مناطق این استان در اشغال تروریست‌های داعشی است.

منابع امنیتی آگاه می‌گویند که تروریست‌های داعشی در حال حاضر در مناطق صحرایی در نزدیکی شهرهای آزاده شده در الانبار، مستقرند و هر از چند گاهی، تحرکاتی را علیه امنیت این استان انجام می‌دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.