ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51854
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
شورای امنیت  کمیته ای را مامور تحقیق در مورد جنایات جنگی داعش در عراق کرد

شورای امنیت کمیته ای را مامور تحقیق در مورد جنایات جنگی داعش در عراق کرد

شورای امنیت سازمان ملل روز پنجشنبه با تصویب قطعنامه ای مجوز تشکیل یک کمیته تحقیقات با حضور کارشناسان داخلی و خارجی را برای جمع آوری اطلاعات در مورد جنایات داعش در عراق صادر کرد. در قطعنامه بر ضرورت احترام اعضا این کمیته به حاکمیت ملی عراق و سیستم قضایی این کشور حین انجام تحقیقات در […]

شورای امنیت سازمان ملل روز پنجشنبه با تصویب قطعنامه ای مجوز تشکیل یک کمیته تحقیقات با حضور کارشناسان داخلی و خارجی را برای جمع آوری اطلاعات در مورد جنایات داعش در عراق صادر کرد.
در قطعنامه بر ضرورت احترام اعضا این کمیته به حاکمیت ملی عراق و سیستم قضایی این کشور حین انجام تحقیقات در رابطه با جنایات این گروه تاکید شده است.
طبق این قطعنامه کمیته مذکور دوسال فرصت خواهد داشت تا نتایج تحقیقات و بررسی های خود را در اختیار مراجع بین المللی بگذارد.
بر همین اساس هر کشور دیگری نیز مشروط به تایید شورای امنیت سازمان ملل می تواند از تیم مذکور بخواهد تا به جمع آوری اطلاعات در مورد جنایات این گروه در خاک آن کشور بپردازد.
در این قطعنامه از دبیر کل سازمان ملل خواسته شده است تا صندوقی را به منظور تامین بودجه لازم برای اجرای این قطعنامه و هزینه های مربوط به آن تاسیس کند.
اروپام-4-541 **شبس*1488 *انتشار دهنده: بهمن بامداد**

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.