ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51941
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۵۹
  • 233 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم برای ایران افتخارآفرینی می‌کنند

مدافعان حرم برای ایران افتخارآفرینی می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز که صبح جمعه برگزار شد، بابیان اینکه خدا را شاکر هستم که در سالروز دفاع مقدس در کنار افرادی قرار دارم که در زمان هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی از آب‌وخاک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز که صبح جمعه برگزار شد، بابیان اینکه خدا را شاکر هستم که در سالروز دفاع مقدس در کنار افرادی قرار دارم که در زمان هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی از آب‌وخاک کشور دفاع کردند، اظهار کرد: احترام خاصی برای خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان قائل هستم.

وی ضمن قدردانی از نیروهای مسلح، نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج، افزود: همه‌ساله در سالروز دفاع مقدس می‌خواهیم به جهان بگویم ملت ایران بی‌رحمانه مورد تجاوز استکبار جهانی قرار گرفت.

استاندار البرز با اشاره به اینکه درحالی‌که ملت ایران درصدد آبادانی کشور خود بودند مورد تجاوز ناجوانمردانه دشمن قرار گرفتند، تصریح کرد: می‌خواهیم باری دیگر واقعه بزرگ هشت سال دفاع مقدس را بازخوانی کنیم.

نجفی بیان کرد: امروز رزمندگان و مدافعان حرم در نقاط مختلف دنیا افتخارآفرینی می‌کنند، خوشبختانه دشمن نتوانست در هشت سال دفاع مقدس ذره‌ای از خاک کشور را به یغما ببرد.

وی با اشاره به اینکه گرچه در زمان جنگ تحمیلی خسارات مالی و جانی فراوانی بر مردم تحمیل شد اما دشمنان به هیچ‌یک از اهداف خود نرسیدند، افزود: ملت و نیروهای مسلح ایران اهل جنگ و تجاوز نیستند اما دشمنان بدانند در برابر  حمله متجاوزان لحظه‌ای درنگ نکرده و با تمام توان از استقلال و شرف خود دفاع خواهیم کرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه هشت سال ایستادگی در برابر تمام قدرت‌های جهانی باایمان و اعتقاد رزمندگان همراه شده بود، ادامه داد: روحیه ایثارگری باید سرلوحه تمام امورات قرار گیرد.

نجفی با تأکید بر اینکه کشور ایران با فرماندهی کل قوا و ولایت‌فقیه اداره می‌شود، اظهار کرد: نفوذ ما در منطقه نفوذی فرهنگی و گفتمانی است.

وی بیان کرد: اساساً با جنگ مخالف بوده و هستیم چراکه خود قربانی جنگ و تجاوز هستیم اما مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را حفظ خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.