ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51946
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۱۶
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدا تذکری به غرق‌شدگان در دنیا است

یادواره شهدا تذکری به غرق‌شدگان در دنیا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، مراسم یادوراه شهدای روستای جیلیزجند با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، سرهنگ پاسدار درویشی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه و روسای مختلف ادارات و آحاد مردم برگزار شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، مراسم یادوراه شهدای روستای جیلیزجند با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، سرهنگ پاسدار درویشی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه و روسای مختلف ادارات و آحاد مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سراج، محقق و استاد دانشگاه، با اشاره به این که علائمی بالاتر از شهدا نیستند، گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری اجر گرامیداشت یاد شهدا کمتر از اجر شهادت نیست؛ یادواره شهدا نمادی روشن از اعلان وفاداری به اهداف و آرمان شهدا است.

وی افزود: یادواره شهدا تجدید میثاق و عهد با دیدگاه‌های شهدا و امام شهدا است؛ دشمن از شهدا و یادوراه شهدا می‌ترسد؛ یادواره شهدا تذکری به غرق‌شدگان در دنیا است که اصول انقلاب را فراموش کردند؛ شهید باکری سفارش می‌کردند دعا کنید رزمنده‌ها شهید شوند، بعد از جنگ این رزمنده‌ها سه دسته خواهند شد؛ عده‌ای از رفتن پشیمان می‌شوند، برخی غرق دنیا می‌شوند و کسانی هستند که بر سر آرمان‌ها می‌مانند و انحراف‌ها را می‌بینند و در این سوز و گداز از بین می‌روند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سراج با تاکید بر تبیین فضائل شهدا خاطرنشان کرد: کارمند و مدیر باید بداند برای خون شهید است که در پشت میز قرار گرفته است؛ مدیون شهدا نشوید؛ به خاطر نگاه داشتن میز آبرو می‌بریم و میان ملت اسلامی تفرقه می‌اندازیم.

وی در پایان با اشاره به انحرافات در مراسم سوگواری اباعبدالله(ع) اذعان داشت: برخی از انحرافات در برگزاری مراسم سوگواری وارد مشی برخی مداحان شد که رهبری هشدار دادند؛ این مسیر شرک بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.