ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52082
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۲۴
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای اقلیت های مذهبی ومسلمان برگزارشد

یادواره شهدای اقلیت های مذهبی ومسلمان برگزارشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا دراین مراسم سرگرد علی ایل بیگی فرمانده ناحیه مقاومت شهید مطهری تهران ، سرهنگ جواد خسروی فرمانده بسیج اصناف تهران ، سردار حسین اسدالهی فرمانده لشگر 27 حضرت رسول (ص)، جهانگیر الماسی ، رسول نجفیان ، علی فروتن ، خانواده های معظم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا دراین مراسم سرگرد علی ایل بیگی فرمانده ناحیه مقاومت شهید مطهری تهران ، سرهنگ جواد خسروی فرمانده بسیج اصناف تهران ، سردار حسین اسدالهی فرمانده لشگر 27 حضرت رسول (ص)، جهانگیر الماسی ، رسول نجفیان ، علی فروتن ، خانواده های معظم شهدای اقلیت های مذهبی و مسلمان دفاع مقدس ، فرزندان وخانواده های شهدای مدافع حرم ، بسیجیان و مردم حضور داشتند.
یکی ازرزمندگان و راویان دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای مسیحی در هشت سال دفاع مقدس از خود رشادتهای فراوانی به جای گذاشتند، گفت : یکی از این شهدا هراند هاکوپیان بود ( هراند هاکوپیان میلاگردی 1367-1347 شرهانی ) که علاقه خاصی به ابا عبدالله حسین (ص) داشت.
معظم ابراهیم پور افزود: این شهید مسیحی در مراسم های مذهبی که درخط مقدم برگزارمی شد با علاقه شرکت می کرد و برای مصاعب حضرت امام حسین (ع) می گریست .
وی اظهارداشت : این شهید در پاتک دشمن درمنطقه جنوب ، زخمی شد و نگذاشت دیگر رزمندگان تن مجروحش را به عقب ببرند و با تنی زخمی با آرپی جی جلوی پیشروی دشمن را گرفت تا دیگر رزمندگان به منطقه امن برسند در همان منطقه به شهادت رسید.
این راوی دفاع مقدس با اشاره به رشادتها پیرمرد بسیجی اهل آذربایجان شرقی اظهارداشت : تنهاپسر این پیرمرد که طلبه بسیجی بود توسط ضد انقلاب درکردستان به شهادت رسیده بود به گونه ای که هیچ اثری از پیکرش پیدا نشد و خود این پیرمرد نیز در یکی از عملیات که رزمندگان به میدان مین برخورد کرده بودند داوطلبانه به همراه چند بسیجی دیگر به میدان مین زد و هیچ اثری از پیکرش پیدا نشد.
دراین مراسم همچنین رسول نجفیان به اجرای سرود مادرشهید پرداخت و در ادامه قطعه ای از نوحه و نوای عاشورایی را اجرا کرد.
در ادامه این مراسم دختر و پسر شهید مدافع حرم هادی فرامرزی دکلمه ای را اجرا کردند و خاطراتی از پدر شهیدشان را بیان داشتند.
همچنین جهانگیر الماسی دراین مراسم ازرشادتها وقهرمانی های شهدا ی هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم قدردانی کرد وگفت: همه مردم ایران مدیون این شهدا و خانواده آنها هستیم.
وی با اشاره به امنیت کشور ایران درمنطقه افزود: این امنیت حاصل فداکاریهای شهدای هشت دفاع مقدس و مدافعان حرم است .
درپایان این مراسم حاج حسن بابایی مداح اهل بیت به نوحه خوانی و بیان مصاعب حضرت ابا عبدالله پرداختند.
انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 1539

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.