ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52114
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :

امروز لالایی مادران با داغ دل رباب هم‌نوا شد/ حرم شاهچراغ(ع)؛ میعادگاه شیرخوارگان حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام و در اولین جمعه این ماه، همایش عظیم شیرخوارگان حسینی امروز در 4 هزار و 500 نقطه 41 كشور و 5 قاره دنیا و ایران اسلامی برگزار شد. امروز سومین حرم اهل بیت(ع) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام و در اولین جمعه این ماه، همایش عظیم شیرخوارگان حسینی امروز در 4 هزار و 500 نقطه 41 كشور و 5 قاره دنیا و ایران اسلامی برگزار شد.

امروز سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی نیز میزبان خیل عظیم شیرخوارگان حسینی بود؛ نوای لالایی‌ها و نوحه‌ها و زمزمه‌های مادران شیرخوارگان حسینی در سوگ داغ دل رباب، در گوشه گوشه صحن و سرای حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به گوش می‌رسید.

حرم شاهچراغ(ع) امروز میعادگاه عاشقان و دلدادگانی بود كه در سوگ طفل 6 ماهه شهید امام حسین(ع) گریان بوده و همگی یكدل و هم‌نوا نذرنامه جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) را سر می‌دادند.

طبق اعلام شاهرخ صبوری، دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) فارس این همایش عظیم در شهر شیراز با محوریت حرم حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد و همزمان با این مكان نیز 400 نقطه استان فارس میزبان خیل عظیم شیرخوارگان حسینی بودند.

وی هچنین از توزیع 70 هزار دست لباس شیرخوارگان حسینی برای این همایش خبر داد و گفت: 40 هزار دست لباس میان شهرستان‌های فارس و 30 هزار دست لباس دیگر نیز صبح امروز در ورودی‌های حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) میان سوگواران توزیع شد.

صبوری اظهار كرد: در حاشیه برگزاری این همایش ۶ غرفه سلامت با حضور ۱۲۰ نفر از كارشناسان و پزشكان دانشگاه علوم پزشكی شیراز و مركز بهداشت والفجر در این حرم مطهر برای ارائه خدمات پزشكی رایگان و مشاوره به شیرخوارگان حسینی مستقر شدند.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) فارس با بیان اینكه این همایش با حضور حداكثر خانواده‌های شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم نیز برگزار شده است، گفت: خانواده‌های شیرخوارگان حسینی در این همایش كشتار مسلمانان و كودكان بی‌گناه میانمار و یمن را محكوم كردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.