ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5217
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
  • 132 بازدید
  • ارسال توسط :
جمال شورجه: جشنواره مدافعان حرم بايد اداي ديني به رزمندگان باشد

جمال شورجه: جشنواره مدافعان حرم بايد اداي ديني به رزمندگان باشد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از روز سه شنبه گروه فرهنگي، جمال شورجه نويسنده و كارگردان سينما درباره ضرورت برگزاري جشنواره مدافعان حرم اظهار داشت: اين جشنواره به شناخت افرادي كه در ديار غربت با دشمنان سرسخت اسلام و شيعه در جنگ هستند، كمك مي كند. وي افزود: اين جشنواره به ما خواهد […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از روز سه شنبه گروه فرهنگي، جمال شورجه نويسنده و كارگردان سينما درباره ضرورت برگزاري جشنواره مدافعان حرم اظهار داشت: اين جشنواره به شناخت افرادي كه در ديار غربت با دشمنان سرسخت اسلام و شيعه در جنگ هستند، كمك مي كند.
وي افزود: اين جشنواره به ما خواهد فهماند كه چرا يك فرد خانه، همسر، مادر و فرزند تازه متولد شده اش را مي گذارد تا براي دفاع از حرمين به سوريه و يا عراق برود. شايد با اين جشنواره متوجه شويم كه دفاع از حرمين بهانه اي براي دفاع از حقانيت اسلام ناب محمدي است.
شورجه با بيان اينكه داعش فرزند ناميمون اسراييل و عربستان وهابي است، گفت: اسراييل و عربستان با داعش مي خواهند اسلام ناب محمدي را نابود كنند و چهره زشت اسلام آمريكايي را به مردم دنيا نشان دهند و حالا مردماني از جنس غيرت برخواسته اند تا با گسترش اسلام آمريكايي مخالفت كنند.
وي تاكيد كرد: اين فتنه بايد سركوب شود و جوانان ما براي سركوب آن غربت و دوري از خانواده را به جان خريده اند.
اين كارگردان و نويسنده در ادامه افزود: سلحشوري هاي جوانان اين مرز و بوم به يقين شبيه به سلحشوري هاي جوانان ما در دفاع مقدس است. اما معتقدم كه جبهه مبارزه براي مدافعان حرم كه بيرون از خاك ايران دفاع مي كنند سخت تر است.
شورجه در پاسخ به اين سوال كه مخاطب اين جشنواره مردم و يا هنرمندان باشند، اظهار كرد: مردم و هنرمندان بايد از برگزاري اين جشنواره آگاه شوند تا بتوانند در آن شركت داشته باشند. هنرمندان با حضور در دور اول اين جشنواره به طور حتم به آن علاقمند خواهند شد و براي سال هاي آينده آثار خوبي از هنرمندان كشورمان به جشنواره فيلم مدافعان حرم خواهد رسيد.
به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از روابط عمومي جشنواره مدافعان حرم، كارگردان فيلم «33 روز»، خاطرنشان كرد: نبايد اجازه دهيم اين جشنواره سطحي برگزار شود و يا سطحي بماند. همه بايد كمك كنند تا اين جشنواره اداي ديني به مدافعان حرم باشد. آثار مستند بهترين راه براي اين حركت بزرگ است.
نخستين دوره جشنواره فيلم مدافعان حرم به دبيري حميد يادروج در دو بخش مستند و نماهنگ به همت خبرگزاري فارس و با همكاري موسسه فرهنگي هنري كتيبه نواي فاطمي خردادماه سال جاري برگزار مي‌شود.
فراهنگ**9246**1569

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن