ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5221
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
از خرمشهر دفاع کردیم تا مردم همراه مدافعان حرم باشند

از خرمشهر دفاع کردیم تا مردم همراه مدافعان حرم باشند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، “نوشین نجار” مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان و از زنان مدافع خرمشهر و همسر شهید “علیرضا گرگ‌پور” با اشاره به 45 روز مقاومت در خرمشهر گفت: هر لحظه مرگ را احساس می‌کردیم. ترس از شهادت، اسارت و دلتنگی […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، “نوشین نجار” مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان و از زنان مدافع خرمشهر و همسر شهید “علیرضا گرگ‌پور” با اشاره به 45 روز مقاومت در خرمشهر گفت: هر لحظه مرگ را احساس می‌کردیم. ترس از شهادت، اسارت و دلتنگی داشتیم ولی باید بر ترس خود غلبه می‌کردیم و به باقی رزمندگان هم روحیه می‌دادیم و این سخت‌ترین شرایط برای یک خانم است.

وی افزود: ما از کشور و اعتقاداتمان دفاع کردیم. همان طور که این عوامل مشوق ما برای مقاومت بود از طرفی هم ترس‌هایی که داشتیم یک عامل بازدارنده بود.

نجار تصریح کرد: در آن مقطع زمانی خیلی‌ها مخالف حضور زنان در جنگ بودند و امروز پس از سی سال بی‌خبری برخی‌ها باعث می‌شود که کار ارزشمند مدافعان حرم را بی‌ارزش بشمارند و گاها با حرف‌های کنایه‌دار و نیش‌دار دل خانواده‌های شهدا را به درد آورند.

وی اظهار کرد: اگر این مدافعان حرم نمی‌رفتند دشمن امروز به مرز‌های جغرافیایی ما رسیده بود. آنها همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس بخاطر اعتقادات دینی و دفاع از حرمین مرز‌های جغرافیایی را به مرزهای اعتقادی تبدیل کردند.

نجار تبلیغات فاسد گروهک‌های تروریستی به ویژه داعش را یکی از عوامل تاثیرگذار در افکار عمومی کشور و دیگر کشورها دانست و افزود: قبل از این که گروهک‌های تروریستی شروع به فعالیت کنند ابتدا با رسانه‌های موافقشان هماهنگ می‌کنند. در درگیری‌های خان طومان اگر رسانه‌های داخلی به طور دقیق اطلاع رسانی می‌کردند دشمن در فضای مجازی یک درگیری را این گونه تبلیغ نمی‌کرد و عکس‌های دیگر جنایت‌ها را به این عملشان تعمیم نمی‌داد.

وی در پایان گفت: زمانی که عکس مدافعان حرم را در فضای مجازی می‌بینم بسیار متاثر می‌شوم و همچنین ناراحت می‌شوم وقتی می‌بینم این جوانان برای دفاع از اسلام و حرمین اهل بیت جان شیرینشان را از دست می‌دهند و از عزیزترینشان می‌گذرند و برخی با نیشه و کنایه می‌گویند برای پول رفتند. آیا پول ارزش بی پدری فرزند را دارد؟!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن