ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5225
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
  • 244 بازدید
  • ارسال توسط :
جامعه ورزش مازندران به مناطق جنوب کشور اعزام شدند

جامعه ورزش مازندران به مناطق جنوب کشور اعزام شدند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همزمان با عروج 13 شهید مدافع حرم مازندران گروهی از قهرمانان ورزش استان پیش از ظهر امروز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند. در این سفر معنوی که با همراهی مسئول بسیج ورزشکاران کشور، معاونان وزارت ورزش و جوانان، جمعی از […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همزمان با عروج 13 شهید مدافع حرم مازندران گروهی از قهرمانان ورزش استان پیش از ظهر امروز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

در این سفر معنوی که با همراهی مسئول بسیج ورزشکاران کشور، معاونان وزارت ورزش و جوانان، جمعی از روسای فدراسیون، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان حضور دارند.

هادی خناری‌نژاد، دارنده مدال طلای جام جهانی ژیمناستیک با بیان اینکه نخستین حضور خود را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس تجربه می‌کند در این باره اظهار کرد: رزمندگان و غیور مردان ایران اسلامی با حضور در میادین نبرد علیه استکبار با جانفشانی خود چه در زمان دفاع مقدس و چه در حال حاضر در قامت مدافعان حرم اهل بیت سبب اقتدار ایران اسلامی و حفظ امنیت وطن عزیزمان هستند.

ورزشکار مازندرانی رشته ژیمناستیک، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان مازندران تلاش و جانفشانی همه رزمندگان و تلاشگران ایران اسلامی را زیر سایه منویات مقام معظم رهبری ستود و از خداوند برای این عزیزان چه در میادین رزم و چه ورزش آرزوی موفقیت کرد.

مهدی طلوتی درباره حضور دوباره خود در مناطق عملیاتی جنوب کشور هشت سال دفاع مقدس افتخار و سرمنشا خیر دانسته و این حضور و امثال آن را باعث آشنایی و درک بیشتر و بهتر آحاد مردم با فداکاری ها و ایثار رزمندگان دفاع مقدس دانست.

ملی‌پوش حاضر در المپیک 2012 با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم به ویژه 13 شهید خان‌طومان، رشادت و دلیری‌های آنان را توصیف‌ناپذیر و بی‌بدیل دانست.

قهرمان اهل مازندران در رشته بوکس، یک‌ بار دیگر با تبریک و تسلیت شهادت غیور مردان و رزمندگان هم استانی خود در دفاع از حریم اهل بیت و امنیت و اقتدار ایران اسلامی، برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی طلب کرده و آمادگی جامعه ورزش را برای دفاع از تمامی ارزش های والای انقلاب اسلامی اعلام کرد.

گفتنی است، این سفر معنوی چهار روزه که از امروز آغاز شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن