ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 52327
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۰۵
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
دشمن با ایجاد چرایی بدنبال نابودی فرهنگ ایرانی اسلامی است

دشمن با ایجاد چرایی بدنبال نابودی فرهنگ ایرانی اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، هاجر چنارانی در ویژه مراسمی که بمناسبت شب اول محرم در حسینیه برزنونی های مقیم شهرستان نیشابور شامگاه جمعه31شهریورماه برگزار گردی ضمن تسلیت دهه اول محرم گفت: وظیفه امروز ما در قبال انقلاب چیست؟ باید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، هاجر چنارانی در ویژه مراسمی که بمناسبت شب اول محرم در حسینیه برزنونی های مقیم شهرستان نیشابور شامگاه جمعه31شهریورماه برگزار گردی ضمن تسلیت دهه اول محرم گفت: وظیفه امروز ما در قبال انقلاب چیست؟ باید اوضاع خود را نسبت به سایر مناطق جهان بسنجیم تا بفهمیم چه نعماتی به برکت انقلاب اسلامی داریم.

وی افزود: سوء تغذیه در کشورهای آسیایی بیداد می کند، 38سال از انقلاب می گذرد، وظیفه مسئولین حل مشکلات جامعه است و برای این کار نیاز به همکاری همه است.

 چنارانی گفت: اولین شهید مدافع حرم که در نیشابور شهید شد به وی گفتند شهید راه اسد است و من می خواهم بگویم خیلی از نوامیس شیعه در عراق و سوریه به دست تروریست ها افتادند، اگر مدافعان ما در خارج از مرزها مبارزه می کنند تنها بدلیل پاسداشت فرهنگ حسینی

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: افتخار ما به امثال شهید حججی ها است، به قول سردار سلیمانی بزودی نابودی داعش را جشن خواهیم گرفت، وقتی داعش ما را واجب القتل می داند باید ایستادگی کرد.

نماینده نیشابور و فیروزه گفت: ما تربیت یافتگان مکتب عاشوراییم، فررندان خود را با فرهنگ اسلامی تربیت کنیم، دشمن به طور ماهرانه ای در فرهنگ ما نفوذ کرده و با یک چرایی ایجاد کردن همه دین و فرهنگ ما را زیر سوال می برند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.