ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 52337
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۲۳
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
۵۵ مدرسه نجف آباد دو نوبته است

۵۵ مدرسه نجف آباد دو نوبته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در آئین بازگشایی مدارس استان اصفهان که به صورت نمادین در هنرستان شهدای فرهنگی نجف آباد محل تحصیل شهید مدافع حرم شهید محسن حججی برگزار شد، با اشاره به اینکه انسان برای جهاد آفریده شده و آزموده می‌شود، اظهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در آئین بازگشایی مدارس استان اصفهان که به صورت نمادین در هنرستان شهدای فرهنگی نجف آباد محل تحصیل شهید مدافع حرم شهید محسن حججی برگزار شد، با اشاره به اینکه انسان برای جهاد آفریده شده و آزموده می‌شود، اظهار داشت: این جهاد می تواند در همه عرصه ها از جمله جهاد اقتصادی، جهاد اجتماعی، جهاد دینی، جهاد اکبر، جهاد اصغر و … باشد.

وی با بیان اینکه شهدا تربیت شده مکتب علم هستند، افزود: شهید حججی در کنار تعلیم و تربیت به این مقام رسید.

امام جمعه نجف آباد با تاکید بر اینکه در آموزش و پرورش باید نسبت به شخصیت دادن به جوانان توجه داشته باشد، تصریح کرد: باید توجه داشت که جوانان ما در ناملایمات این روزها و هجمه های زیادی که به آنها وارد می شود به خوبی مقاومت کرده اند و ما امروز شرمنده جوانان هستیم.

وی با بیان اینکه امروزه مسئولان در برابر جوانان مسئولیت های سنگینی دارند، اضافه کرد: همه باید فعالیت جهادی داشته باشند تا شرمنده جوانان نشوند.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به اینکه برنامه امروز در این هنرستان تجلیل از علم و تربیت و دین است،  ظهار داشت: نجف آباد پر از جوانانی است که خود را متعلق به انقلاب می دانند و همواره آماده خدمت هستند.

وی هم‌چنین از وجود ۵۵ مدرسه دو نوبته در شهرستان نجف آباد خبر داد و گفت: بهتر است، زمینه یک نوبته شدن این مدارس فراهم شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.