ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52343
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۳۴
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
اعزام 1500 قلعه گنجی به مشهد مقدس در قالب طرح زائران حرم رضوی

اعزام 1500 قلعه گنجی به مشهد مقدس در قالب طرح زائران حرم رضوی

حجت الاسلام محمود مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد از زائران از مناطق و روستاهای محروم قلعه گنج با هدف خدمت به محرومان و مستضعفان و با شناسایی افرادی که با گذشت نیمی از عمر خود به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده بودند، به مشهد مقدس اعزام […]

حجت الاسلام محمود مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد از زائران از مناطق و روستاهای محروم قلعه گنج با هدف خدمت به محرومان و مستضعفان و با شناسایی افرادی که با گذشت نیمی از عمر خود به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده بودند، به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی تصریح کرد: از یکهزار و 500 نفر زائری که تاکنون اعزام شده اند، یکهزار و 200 نفر آنان بالای 40 سال سن داشتند و بیشترشان هم اقشار کم درآمد این شهرستان را شامل می شدند که توسط فعالان فرهنگی مساجد روستاها معرفی می شوند و یا خودشان با حضور در محل دفتر نام نویسی می کنند.
وی با بیان اینکه طرح اعزام زائر اولی با همکاری آستان قدس رضوی و هیات رزمندگان اسلام با هدف خدمت به محرومان جامعه انجام می‌شود، افزود: کاروان‌های زیارتی و اعزامی به آستان قدس رضوی به مدت 6 روز در سفر هستند که سه روز را در جوار حرم نورانی حضرت رضا (ع) میهمان سفره با برکت امام مهربانی‌ها خواهند بود.
مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان قلعه گنج گفت: از هر نفر زائر750 هزار ریال بابت بیمه دریافت شد و مابقی مخارج سفر مانند خوابگاه و هزینه های تامین شام و ناهار رایگان انجام می شود و در قبال آن از زائرین هزینه ای دریافت نمی شود.
شهرستان قلعه گنج با جمعیت 75 هزارو 745 نفر و مساحت 14 هزار و 200 کیلومتر مربع در فاصله 420 کیلومتری جنوب مرکز کرمان قرار دارد.
خبرنگار: ادیب حیدری ** انتشاردهنده: روح الله صائب *
9875/6003

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.