ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52355
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۴۸
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :

زنگ دبستان «معلم شهید» توسط وزیر ارشاد به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: همزمان با آغازسال تحصیلی جدید، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی زنگ دبستان «معلم شهید» را به صدا در در آورد. بر اساس این گزارش، دبستان «معلم شهید» در شهرک اکباتان واقع است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از قرائت قرآن و اجرای سرود ملی توسط دانش آموزان این مدرسه زنگ […]

خبرگزاری فارس: همزمان با آغازسال تحصیلی جدید، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی زنگ دبستان «معلم شهید» را به صدا در در آورد.

بر اساس این گزارش، دبستان «معلم شهید» در شهرک اکباتان واقع است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از قرائت قرآن و اجرای سرود ملی توسط دانش آموزان این مدرسه زنگ اولین روز ماه مهر را به صدا درآورد.

وزیر ارشاد گفت: مدرسه محل دانش آموختن است و علاوه بر بهره بردن از کتاب های درسی می توان از دیگر کالاهای فرهنگی  مانند فیلم، موسیقی و کتاب نیز استفاده کرد.
وی افزود: امروز روز اول مهر است و بیش از ١٣ میلیون دانش آموز و یک میلیون فرهنگی وارد مدرسه به عنوان خانه دوم خود می شوند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال تصریح کرد: مدرسه خانه دوم ١٤ میلیون ایرانی است و نه تنها محلی برای دانش اندوزی که محلی برای یادگیری برقراری ارتباطات اجتماعی، عاطفی و … است. صالحی ادامه داد: در مدرسه می توان فضائل اخلاقی مانند صداقت و درستکاری را بالا برد. وی با تاکید بر توجه به کتاب های غیر درسی در کنار کتاب های درسی، اظهار کرد: کتاب های غیر درسی در کنار کتاب های درسی به دانش آموزان کمک می کند تا علاوه بر ارتقای حوزه دانش آموزی خود ارتباطات و مهارت های خلاق خود را نیز ارتقا دهند. وی گفت: موسیقی، فیلم، تئاتر و نقاشی به عنوان دیگر کالاهای فرهنگی در کنار کتاب بر پرورش خلاقیت دانش آموزان می افزاید. صالحی افزود: جامعه خلاق از مسیر مدرسه خلاق گذر می کند بنابراین پرورش خلاقیت در این دوران از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این آیین محمدمهدی احمدی مدیرکل حوزه وزارتی و مهرداد آگاهی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صالحی را همراهی کردند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حاشیه این آیین از بخش های مختلف مدرسه معلم شهید بازدید و در جریان روند فعالیت های آموزشی آن قرار گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.