ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52403
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۴۵
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :

بررسی سخنان امام حسین(ع) در حرم رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سخنان امام حسین(ع) هفته جاری در رواق امام خمینی(ره) برای زائران بررسی می‌شود.عبرت‌های عاشورا، درس‌هایی از عاشورا، آثار اجتماعی و سیاسی قیام عاشورا از دیگر موضوعات سخنرانی است که برای زائران حرم رضوی تشریح خواهد شد.بنابراین گزارش، در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سخنان امام حسین(ع) هفته جاری در رواق امام خمینی(ره) برای زائران بررسی می‌شود.
عبرت‌های عاشورا، درس‌هایی از عاشورا، آثار اجتماعی و سیاسی قیام عاشورا از دیگر موضوعات سخنرانی است که برای زائران حرم رضوی تشریح خواهد شد.
بنابراین گزارش، در مسجد گوهرشاد نیز موضوعاتی از جمله تقابل عقلانیت و جاهلیت در نهضت عاشورا، اخلاق عزاداری برای زائران در هفته جاری بیان خواهد شد.
تفسیر آیات جهاد و شهادت،  نیز هر روز ساعت 10:30 در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد، فضیلت گریه بر امام حسین(ع)، محرم و انقلاب اسلامی، وقایع عاشورا، اهداف قیام امام حسین(ع) نیز در شبستان گرم مسجد گوهرشاد حرم رضوی برای زائران در نظر گرفته شده است.
یادآور می شود، در رواق دارالحجه نیز درس‌هایی از عاشورا، درس‌هایی از زندگی امام حسین(ع)، سیری در سیره تربیتی امام حسین(ع) طی هفته جاری برای زائران تشریح خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.