ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52519
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب خاطرات مادر برادران شهید نمکی رونمایی شد

کتاب خاطرات مادر برادران شهید نمکی رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، صبح امروز همزمان با اولین روز مهر ماه، زنگ مدارس در سراسر کشور به صدا درآمد و به همین دلیل مراسم استانی بازگشایی مدارس نیز در سنندج برگزار شد. در این مراسم که به میزبانی دبیرستان دخترانه شاهد هوشمند سنندج برگزار شد، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، صبح امروز همزمان با اولین روز مهر ماه، زنگ مدارس در سراسر کشور به صدا درآمد و به همین دلیل مراسم استانی بازگشایی مدارس نیز در سنندج برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی دبیرستان دخترانه شاهد هوشمند سنندج برگزار شد، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش به همراه مسئولان استانی و شهرستان نیز حضور داشتند.

به دلیل همزمانی  آئین بازگشایی مدارس با ایام هفته دفاع مقدس، سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و شماری از فرماندهان نظامی و انتظامی استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

در یکی از بخش های مراسم امروز ظهر سنندج، از کتاب خاطرات مادر برادران شهید نمکی که به همت مریم لطف الهی نوشته شده بود نیز رونمایی شد.

در این کتاب که به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه بیت المقدس کردستان چاپ و منتشر شده است، خاطرات حاجیه خانم آجیلی مادر این سه برادر شهید به رشته تحریر درآمده است.

شهیدان رحمت الله، شهریار و شهرام نمکی به برادر در شهر سنندج بودند که در سالهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به وسیله گروهک های ضد انقلاب به شهادت رسیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.