ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52521
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
امنیت کنونی دانش آموزان مدیون ۳۶ هزار دانش آموز شهید است

امنیت کنونی دانش آموزان مدیون ۳۶ هزار دانش آموز شهید است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی در مراسم آغازین سال تحصیلی جدید در جمع دانش آموزان مدرسه انصار المهدی(عج) طی سخنانی گفت: دانش آموزان عزیز و مسئولین ارتباط خود را با خدای خود  افزایش دهید چرا که انسان هر چه دارد از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی در مراسم آغازین سال تحصیلی جدید در جمع دانش آموزان مدرسه انصار المهدی(عج) طی سخنانی گفت: دانش آموزان عزیز و مسئولین ارتباط خود را با خدای خود  افزایش دهید چرا که انسان هر چه دارد از خداوند بزرگ است.

اسماعیلی افزود: احترام به والدین و ارج نهادن این دو گوهر نایاب از اهمیت فراوانی  برخوردار است پس واجب است که عزت و احترام پدر ومادر خود را نگاه دارید و به پدر و ما در خود نیکی کنید.

امام جمعه شهرستان قرچک بیان داشت: به کسانی که باعث پیشرفت علمی شما هستند احترام بگذارید  و همواره قدردان زحمت های آنها باشید  ودر ادامه راه برنامه های شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهید  و همچنین در زندگی خود پشتیبان و راهرو رهبر فرزانه انقلاب باشید.

وی اظهار داشت: ای دانش آموزان آسایش و امنیت کنونی جامعه به برکت ۳۶هزار شهید دانش آموز بدست آمده دانش آموزانی که همه همسن و سال شما بودند رفتند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند  و لذا مهم است که قدر لحظه لحظه زندگی خود را بدانید و برای پیشرفت و آبادانی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنید چون آینده ایران برای شماست.

بر اساس این گزارش زنگ سال تحصیلی در شهرستان قرچک با حضور مسئولین نواخته شد و روبان شروع کلاس های درس به دست جانباز دوران دفاع مقدس و پدر شهید مدافع حرم قیچی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.