ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52569
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
  • 65 بازدید
  • ارسال توسط :
20 سرباز نمونه تیپ 130 ارتش خراسان شمالی تقدیر شد

20 سرباز نمونه تیپ 130 ارتش خراسان شمالی تقدیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی، در این مراسم فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، روز سرباز را فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه خدمت سربازی در کشور عنوان کرد.سرهنگ ابراهیم گل گلی اظهار کرد: هدف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی، در این مراسم فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، روز سرباز را فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه خدمت سربازی در کشور عنوان کرد.
سرهنگ ابراهیم گل گلی اظهار کرد: هدف از گرامیداشت روز سرباز، ارتقاء جایگاه سربازی در جامعه و تغییر نگاه نسبت به خدمت وظیفه عمومی است.
وی، سربازان و کارکنان وظیفه در نیروهای مسلح را یک ثروت بزرگ برشمرد و افزود: سربازان در دفاع مقدس بالاترین نقش را در پیروزی ها داشتند.
سرهنگ گل گلی گفت: سربازی میهن به خودی خود یک افتخاراست بویژه که این سربازی در راه دین و کشور باشد.
وی افزود: یکی از نقاط قوت سال های دفاع مقدس، جانفشانی پنج میلیون و 200 هزار نفر سرباز بود که با حضور در صدها عملیات آفندی و پدافندی، رکن مهم پیروزی های به دست آمده بودند.
سرهنگ گل گلی گفت: همه اقتدار و عظمت کشور ایران ثمره خون پاک شهدا است که خالصانه وارد جبهه ها شدند و از عزیزترین دارایی شان گذشتند.
در این آیین از چهار سرباز مبتکر، چهار سرباز نخبه ورزشی و 12 سرباز ممتاز انضباطی و نظامی توسط فرمانده و ریاست عقیدتی سیاسی و دیگر مسئولان تیپ 130 شهید دلجویان ارتش با اهداء لوح و پاداش نقدی تقدیر شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.