ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52627
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
  • 477 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشتازی مردم اردبیل درحمایت از مدافعان حرم/نابودی کامل داعش نزدیک است

پیشتازی مردم اردبیل درحمایت از مدافعان حرم/نابودی کامل داعش نزدیک است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سید شفیع حسینی در جلسه هم اندیشی با مدیران خبرگزاری ‌های استان در خصوص پشتیبانی مدافعان حرم اظهار کرد: ستاد پشتیبانی استان اردبیل در جذب کمک‌های مردمی جزو استان‌های پیشتاز و برتر کشور بوده است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سید شفیع حسینی در جلسه هم اندیشی با مدیران خبرگزاری ‌های استان در خصوص پشتیبانی مدافعان حرم اظهار کرد: ستاد پشتیبانی استان اردبیل در جذب کمک‌های مردمی جزو استان‌های پیشتاز و برتر کشور بوده است.

وی با بیان اینکه مردم اردبیل همیشه در امور خیریه پیشتاز بوده اند گفت: در سایه همین حمایت‌هااست که خاک سوریه از لوث وجود گروه تکفیری داعش در حال پاک شدن است.

 مسئول ستاد پشتیبانی و جذب کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت اسلامی در اردبیل اظهار کرد: البته برای رسیدن به امنیت پایدار و دائمی، ضرورت دارد که حمایت‌های مردمی از مدافعان حرم همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه امرزو تنها در 15 درصد خاک سوریه گروه‌ تکفیری داعش حضور دارد گفت: انشاالله در آینده ای نزدیک خبر نابودی کامل این گروه تکفیری در سوریه را خواهیم شنید.

سید شفیع حسینی در ادامه با اشاره به لزوم تبیین چرایی حضور مدافعان حرم در سوریه اظهار کرد: انتطار می‌رود رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها با تولید محتوای مناسب، بتوانند مشارکت مردم در کمک به ستاد پشتیبانی مدافعان حرم را افزایش دهند.

وی در پایان با اشاره به آغاز ماه محرم اظهار کرد: مردم خیر اردبیل می‌توانند بخشی از هزینه احسانات و نذورات خود در این ماه را برای کمک به رزمندگان اسلام در سوریه اختصاص دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.