ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52652
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
  • 280 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب «خاطرات عباس» به چاپ رسید

کتاب «خاطرات عباس» به چاپ رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدامروز؛ کتاب «خاطرات عباس» به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج سپاه الغدیر استان یزد به چاپ رسید. این کتاب که روایتگر خاطرات سردار شهید عباس رحمانی است شامل دو بخش وصیت‌نامه و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدامروز؛ کتاب «خاطرات عباس» به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج سپاه الغدیر استان یزد به چاپ رسید.

این کتاب که روایتگر خاطرات سردار شهید عباس رحمانی است شامل دو بخش وصیت‌نامه و خاطرات اوست و نحوه مستندسازی و خط نسبتاً زیبای نویسنده‌اش ذهن هر خواننده‌ای را به تحسین این شهید والامقام واخواهد داشت.

سردار شهید عباس رحمانی در اولین روز از آخرین ماه سال 1341 در روستای دهنو دشت بهاباد به دنیا آمد و در سال 1353 به‌اتفاق خانواده به یزد مهاجرت کرده و در محله مریم‌آباد سکنی گزید.

وی هم‌زمان با تحصیل در هنرستان شهید رجایی یزد در کارخانه ریسندگی فرافر هم مشغول به کار شد.

عباس با آغاز جنگ تحمیلی درس را رها کرد و بعد از آموزش‌های مقدماتی در یزد به جبهه سومار اعزام شد.

وی در دومین دفعه به منطقه غرب اعزام‌شده و در کنار سردار شهید محسن وزوایی و دیگر رزمندگان یزدی فاتح قله‌های بازی دراز شد که البته با مجروحیت در این عملیات به یزد بازگشت.

شهید رحمانی پس از چند ماه به عضویت رسمی سپاه درآمد و پس از حضور در عملیات‌های فتح المبین و بیت‌المقدس به تیپ نجف اشرف منتقل و فرماندهی گروهان دو از گردان امام علی را در عملیات رمضان بر عهده گرفت.

این سردار سر افزار اسلام سرانجام در 31 تیرماه 1361 در منطقه عملیاتی رمضان براثر اصابت ترکش به سینه‌اش به خیل شهدا پیوست.

شایان‌ذکر است این کتاب به قلم شهید رحمانی نگارش شده و در یک هزار نسخه به چاپ رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.