ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52675
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
آمریکا از خنثی شدن توطئه هایش در عراق و سوریه به شدت عصبانی است

آمریکا از خنثی شدن توطئه هایش در عراق و سوریه به شدت عصبانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما امروز شنبه در اجتماع بزرگ لبیک یا حسین(ع) که در امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند بقاع متبرکه امامزاده ها باید مرکز کارهای فرهنگی و تعلیم و تربیت و مورد عنایت و توجه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما امروز شنبه در اجتماع بزرگ لبیک یا حسین(ع) که در امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند بقاع متبرکه امامزاده ها باید مرکز کارهای فرهنگی و تعلیم و تربیت و مورد عنایت و توجه باشد که بحمدلله این برنامه در سراسر کشور پیاده شده است.

آیت الله علما به ایثار و قیام و مقاومت سید الشهدا علیه السلام اشاره کرد و افزود: تمام حرکات و ابعاد و رجزها و اشعار و مواضع سیاسی امام حسین علیه السلام برای ما درس است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر قضیه عاشورا و حماسه محرم نبود معلوم نبود ما در دفاع مقدس چکار میکردیم، ۷۰ کشور علیه ما دست به دست هم داده بودند و برای شکست دادن یک انقلاب نوپا، جنگ سنگینی با تمام قدرت اعم از پول و دلار و تسلیحات و تبلیغات و… راه انداختند و ایران اسلامی فقط خودش بود اما چون که الگو داشت و ایثار را چشیده بود و شهادت را فهم کرده بود پیروز شد.

آیت الله علما خون شهدا را پشتوانه عالم اسلام و انقلاب دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس الگوی به تمام معنای شهادت و ایثار را داشتیم و لحظه ای در بن بست نبودیم و هر چه داریم از اربعین و عاشورا و تاسوعا و محرم و صفر داریم.

وی بااشاره به حماسه عظیم اربعین که هر ساله برگزار می‌شود، گفت: اگر در دنیا میلیاردها دلار خرج کنند نمیتوانند مانند اربعین بیست میلیون نفر را در یک روز جمع کنند. ترامپ این رئیس جمهور دیوانه آمریکا فهم این حرفها را ندارد و اینگونه یاوه سرایی می‌کند.

آیت الله علما با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر جوهر کار امام حسین علیه السلام است و و قوام دین و حدود الهی به وسیله این فریضه اجرا می‌شود.

وی آمر به معروف را خلیفة الله دانست و گفت: نگذاریم امر به معروف و نهی از منکر از میان جامعه رخت بر بندد، روح محرم و اهداف محرم باید وارد زندگی ما شود.

آیت الله علما با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت اسلام قدرت‌های بزرگ را به زانو درآورده است، افزود: ترامپ رئیس جمهور دیوانه آمریکا از روزی که رئیس جمهور شده هر لحظه یک چیز میگوید و به اندازه چند جلد کتاب تناقض گویی دارد، آمریکا از اینکه توطئه هایش در سوریه و عراق و یمن خنثی می‌شود بشدت عصبانی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.