ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52713
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
  • 446 بازدید
  • ارسال توسط :
تکرار گزافه گویی عادل الجبیر ضد ایران

تکرار گزافه گویی عادل الجبیر ضد ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد که عربستان با جدیت در برابر تروریسم و اشکال مختلف آن و منابعش ایستاده است. وی در ادامه گفت: دوحه از تروریسم حمایت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد که عربستان با جدیت در برابر تروریسم و اشکال مختلف آن و منابعش ایستاده است.

وی در ادامه گفت: دوحه از تروریسم حمایت مالی می کند و در گسترش آشوب و بی ثباتی در منطقه دخیل بوده است. هیچ راهی برای پایان بخشیدن به بحران سوریه جز از طریق یک راه کار سیاسی بر پایه توافق ژنو۱ و قطعنامه ۲۲۵۴ وجود ندارد.

وزیر خارجه عربستان در یاوه گویی های خود علیه ایران مدعی شد: ایران یک کشور حامی تروریسم است و از شبه نظامیان طایفه ای در سوریه و عراق حمایت مالی می کند.

سایت النشرة نیز با انتشار صحبتهای الجبیر نوشت، عادل الجبیر در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل ادعا کرد: عربستان در محقق کردن صلح و امنیت و ثبات در جهان سهیم است. من حامل پیام کشوری هستم که انسان را در اولویت خود قرار می دهد.

وی همچنین درباره یمن مدعی شد: حوثی ها و طرفداران علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن با حمایت ایران تهدیدی علیه ثبات یمن به شمار می روند.

وزیر خارجه عربستان ادامه داد: راه کار نظامی بحران در یمن را حل نمی کند و ما از روند سیاسی در این کشور حمایت می کنیم.

در حال تکمیل …

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.