ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52733
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
مجلس عزاداری امام حسین (ع) در لبنان از حمله داعش در امان ماند

مجلس عزاداری امام حسین (ع) در لبنان از حمله داعش در امان ماند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، تارنمای خبری «العهد» شنبه شب خبر داد که «نبیل القیم» ساکن منطقه «حطین» در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدا، خود را به واحد اطلاعات ارتش لبنان تسلیم کرده است.بنابر این خبر، این کار با هماهنگی خانواده وی و نیروی مشترک امنیتی فلسطینی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، تارنمای خبری «العهد» شنبه شب خبر داد که «نبیل القیم» ساکن منطقه «حطین» در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدا، خود را به واحد اطلاعات ارتش لبنان تسلیم کرده است.
بنابر این خبر، این کار با هماهنگی خانواده وی و نیروی مشترک امنیتی فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه انجام شده است.
این فرد در حالی خود را تسلیم نیروهای امنیتی کرد که برنامه اش برای انجام عملیات انتحاری به یکی از مجالس عزاداری امام حسین (ع) در شهر صیدا آشکار شده بود.
در همین حال تلویزیون «الجدید» گزارش داد که فرد مذکور، سال گذشته نیز از سوی اطلاعات ارتش بازداشت و دو ماه پیش آزاد شده بود.
تدابیر امنیتی ویژه ای در شهرهای مختلف لبنان از جمله بیروت با فرارسیدن آغاز ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) اتخاذ شده است.
گفته می شود که امسال سطح تدابیر امنیتی در مقایسه با سال های گذشته بیشتر شده است که دلیل آن بیم از عملیات گروه های تروریستی پس از ناکامی های اخیر این گروه ها در مناطق شرقی لبنان است.
نیروهای مقاومت و ارتش لبنان موفق شدند ماه گذشته مناطق شرقی لبنان را پس از سه سال از اشغال گروه های تروریستی تکفیری جبهه النصره و داعش آزاد کنند.
چندی پیش نیز برخی سفارتخانه های خارجی در بیروت از جمله آمریکا و فرانسه نسبت به وقوع عملیات تروریستی در برخی مناطق لبنان هشدار دادند.
خاورم**2054
انتشاردهنده: محمد خواجوئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.